Kiropraktor igjen

Azoria

Gift med forumet
Idag hadde Linnea sin siste kiropraktortime [:D] Alt er fint og flott og sovingen går myyyyye lettere. Skal til en oppfølgingstime i januar bare [:D]

For min del var det (dessverre) bare starten. Hadde min første time idag og den gikk ikke helt som forventet [&:]
For det første har jeg til min store overraskelse, minimale bekkenproblemer. Antydning til låsning på venstre side. Helt fin på høyre. Noe som kom som et sjokk siden jeg har møkkvondt på høyre siden. Så enten er det muskulært eller så er det faktisk hofta mi det er noe med. Ikke bekkenet [&:] Ellers kan man si at 15 år med rygg og nakkeplager uten behandling har hatt sin virkning. Nakkeproblemene mine starter ved de øverste nakkevirvlene og fortsetter nedover. Helt ned til korsryggen. Fantastisk! [8D] Fikk ihvertfall knekt opp skikkelig i nakken (grøss) og noe i ryggen. Han tok også litt på den låsningen i bekkenet. Men det er MYE igjen. Snakk om øvelser for at jeg skal lære meg å bruke ryggen/kroppen på riktig måte igjen. Jaja, bedre sent enn aldri [8D]

Back
Topp