kiropraktor i svangerskapet

vårmamma89

Flørter med forumet
Har fått en skikkelig vond låsning i korsryggen og klarer så vidt å gå i dag. Noen som har erfaringer med kiropraktor i svangerskapet?Kjenner jeg synes det er litt skummelt, men ser ikke helt hva en lege kan hjelpe meg med her annet enn å sykmelde..

Jeg tror ikke det er noe problem.. Kiropraktoren rører jo ikke babyen.. Har ingen erfaring..

Jeg går jevnlig til kiropraktor nå, har bekken låsning. Trodde det skulle være verre enn det det faktisk er. Absolutt å anbefale - går smilende ut hver gang :)
Kiropraktor kan også sykemelde, men det er en grense på hvor lenge (denne grensen vet jeg ikke) ☺️
Lykke til og god bedring!

Gå til en kiropraktor som kan behandle gravide! De kan faktisk knekke slik at de setter i gang fødselen!! Kiropraktorwn min knekker ikke overalt, dette pga faren for å sette i gang noe... Så de bør være kjent med hva de gjør :)

Godt å høre at noen av dere har erfaring med dette.. blir nok en tur til legen for full sykemelding i morgen, er allerede 50%. Så får jeg høre med henne hva hun råder meg til..:) gått til kiropraktor før jeg ble gravid, men mye mer skeptisk nå, redd for at det skal påvirke barnet og sette i gang fødsel!

Back
Topp