Kiropraktor i dag

~Tintus~

Gift med forumet
Etter flere kvelder/netter med inntens gråting, tok vi i dag kontakt med en kiropraktor. Han konkluderte med at Hannah har spedbarnskolikk og at hun hadde en låsning i nakken og en liten låsning i ryggen. Nå krysser vi fingre og tær for at etter ei behandling eller to til at hun vil være kvitt de grusomme magesmertene som har plaget henne.

håpe det hjelper..kjenner mange som har gått til kiropraktor med babyen sin å de sier etter de har vært der har de fått en ny baby[:D][:D]
[:D]
ida88:jeg vet ikke....

For en herlig kveld/natt. Hannah har sovet så utrolig godt. Hun har våknet hver 3-4 time for å få mat, for så å sovne igjen med en gang. Håper dette vil fortsette...

så deilig da...[:D][:D][:D][:D][:D][:D]ja håpe det hodler seg[:D][:D]

ORIGINAL: OktoberBaby2007

Masse lykke til[:)] Du må nok belage deg på 3 behandlinger..Iallefall det som er vanlig her..
Har kjempe god erfaring med det jeg og!!
Bjørnar hadde kolikk, og vi gikk tik kiropraktor..Bekkenet hans var låst, og noe i ryggen og noe med nakken[&:]Alt ble fixa etter 3 behandlinger og Bjørnar ble en ny gutt[:)][:)]

Så bra at dere også fikk hjelp! Hører om flere og flere som  har fått hjelp av kiropraktor.
Han sa i går at vi sikkert måtte ha 2-3 behandlinger til.

Lurer på om jeg også må prøve det med min baby, ho har skikkelig vondt i magen. Hva gjør de med babyen?

ORIGINAL: Alice82

Lurer på om jeg også må prøve det med min baby, ho har skikkelig vondt i magen. Hva gjør de med babyen?

Han var veldig forsiktig. Akkurat hva han gjorde, vet jeg ikke, men det så ut som om han trykte på punkt i nakken og ryggen for å løse opp låsningene.

ORIGINAL: chris77

ORIGINAL: Alice82

Han var veldig forsiktig. Akkurat hva han gjorde, vet jeg ikke, men det så ut som om han trykte på punkt i nakken og ryggen for å løse opp låsningene.

Ok...tusen takk for svar[:D]

Back
Topp