Kiropraktor = genialt

MammaenTilTheaE.

Elsker forumet
Thea har vært veldig grinete på kveldene/nettene i det siste. Har ikke komt meg i seng før halv seks om morningen som regel. Hun har ofte vært utrøstelig. Har vært kjempe slitsomt for meg når jeg nesten ikke får søvn, og syns kjempe synd på Thea når hun har hatt det så vondt. Så på fredag så var ringte jeg til kiropraktoren for å få time. Var der i dag. Kiropraktoren fant et punkt i ryggen på henne som hadde låst seg eller hva det var han sa. Så håper jeg ser litt framgang etter behandlingene er ferdige. Skal tilbake igjen på onsdag. Tre timer etter behandlingen i dag basja hun som bare det og fikk ut mye luft i fra magen, og i kveld har hun hatt grønn avføring. Har hørt at det pleier å skje etterpå.

Noen andre som har samme erfaring eller? Noen som har vært på 3 behandlinger og syns ting har blitt bedre?

Ja, håper virkelig at det hjelper! Hun har vært snill til nå *bank i bordet for det* [:D]
Men hun er lys våken nå da, men bedre det enn at hun har vondt å er kjempe grinete.

ORIGINAL: OktoberBaby2007

ORIGINAL: Jane86

Thea har vært veldig grinete på kveldene/nettene i det siste. Har ikke komt meg i seng før halv seks om morningen som regel. Hun har ofte vært utrøstelig. Har vært kjempe slitsomt for meg når jeg nesten ikke får søvn, og syns kjempe synd på Thea når hun har hatt det så vondt. Så på fredag så var ringte jeg til kiropraktoren for å få time. Var der i dag. Kiropraktoren fant et punkt i ryggen på henne som hadde låst seg eller hva det var han sa. Så håper jeg ser litt framgang etter behandlingene er ferdige. Skal tilbake igjen på onsdag. Tre timer etter behandlingen i dag basja hun som bare det og fikk ut mye luft i fra magen, og i kveld har hun hatt grønn avføring. Har hørt at det pleier å skje etterpå.

Noen andre som har samme erfaring eller? Noen som har vært på 3 behandlinger og syns ting har blitt bedre?

Huff, hørtes slitsomt ut[&:]
Ja jeg har GOD erfaring med kiropraktor[:D] Bjørnar har hatt kolikk, og alt etter 1 behandling merka vi fremgang.Han feis i ett sett[:D] Han er MYE bedre nå.Klart han er litt grinete på kvelden, det er nok de fleste unger, men absolutt ikke slik som før.
Bekkenet til Bjørnar var låst, det var 1 behandling.2 behandling fant hun noe i ryggen og nakken.3 behandling var nakken. Måtte ha en time til, men da var alt fint fint[:D][:D][:D] (var på siste behandling igår)
Han er som en ny gutt!!!
Kiropraktor anbefales på det sterkeste!! Har mer tro på det, enn noe annet[;)]
Lykke til!
Men en ting. Etter andre behandling, KAN det virke som om det er blitt værre[&:] Slik var det iallefall med Bjørnar.Men tror det er bare er pga ting begynner å løsne og bli bedre.Bare fortsett med behandlingene til kiropraktor mener det er nok[:)]
Som sagt, dette har iallefall jeg hatt god erfaring med.Og ikke minst, nå kan vi sove godt på natta[;)]

Så bra da! [:)] Jeg merket også litt forskjeld bare på behandlingen i går. Hun fikk mat 02.30 og sovnet etter det, og ville ikke ha mat igjen før 06.30 [:)] Deilig!! Håper det fortsetter den rette veien!

Back
Topp