Kirkevalget: Skal du stemme?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Meldte meg ut fra DNK i fjor. Har ingen interesse av å være medlem.. Så, nei. Skal ikke stemme der :)

Nei. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk stemmeseddel. Trodde jeg hadde meldt meg ut.
Har hørt om flere som har meldt seg ut som oppdaga etterpå at de ikke var meldt ut allikevel.

Er ikke medlem, men mannen er. Han kommer ikke til å stemme. ;) Hedningen som han er. :P

Har hørt om flere som har meldt seg ut som oppdaga etterpå at de ikke var meldt ut allikevel.
Mannen har meldt seg ut tre ganger. Fikk likevel valgkort i år og ;-)
Skal stemme, som noen sier blir ikke praksis endret om alle melder seg ut istedet for å stemme når de er uenige :-)

Last edited:
Har oppdaga å bli meldt inn igjen etter 4 (?) år eller noe, uten å få beskjed om det, dersom jeg ikke ha meldt meg inn i et annet trosamfunn. Både meg og mannen. Men tror de måtte slutte med det når de gikk fra statskirka til dnk.
Jeg gidder ikke være medlem av noe jeg ikke tror på i det hele tatt. :p

Tror man blir automatisk meldt inn igjen hvis man ikke er medlem av noe annet trossamfunn. Men jeg er medlem av human etisk da....

Ja, skal stemme på åpen folkekirke i bispedømmerådet, men til menighetsrådet har de ikke liste, og det finnes ikke et ord om hva de som stiller til valg står for.

Ja, skal stemme på åpen folkekirke i bispedømmerådet, men til menighetsrådet har de ikke liste, og det finnes ikke et ord om hva de som stiller til valg står for.
Går for Åpen Folkekirke her også. Det står heller ingen info om de som stiller til menighetsrådet hos oss. Syntes det er dumt, det er jo en skikkelig stor jobb hvis man skal lete opp alle kandidatene og spørre dem ut.

Back
Topp