Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Meldte meg ut fra DNK i fjor. Har ingen interesse av å være medlem.. Så, nei. Skal ikke stemme der 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt om flere som har meldt seg ut som oppdaga etterpå at de ikke var meldt ut allikevel.Nei. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk stemmeseddel. Trodde jeg hadde meldt meg ut.
Mannen har meldt seg ut tre ganger. Fikk likevel valgkort i år og ;-)Har hørt om flere som har meldt seg ut som oppdaga etterpå at de ikke var meldt ut allikevel.
Tror man blir automatisk meldt inn igjen hvis man ikke er medlem av noe annet trossamfunn. Men jeg er medlem av human etisk da....Har hørt om flere som har meldt seg ut som oppdaga etterpå at de ikke var meldt ut allikevel.
Går for Åpen Folkekirke her også. Det står heller ingen info om de som stiller til menighetsrådet hos oss. Syntes det er dumt, det er jo en skikkelig stor jobb hvis man skal lete opp alle kandidatene og spørre dem ut.Ja, skal stemme på åpen folkekirke i bispedømmerådet, men til menighetsrådet har de ikke liste, og det finnes ikke et ord om hva de som stiller til valg står for.