Kirkeprogram?

meta

Elsker forumet
Må vi ha det????

Er så usikker jeg at......

Tenkte på det samme....?

Håper ikke det, haha.
Har jo tenkt masse på det, men det er virkelig et ork om det og blir enda et utlegg!

Må nok ikke ha det, men greit å ha.
Vi skal sette inn salme tekstene, når vi klare å finne rette salmene.'

Hva skal dere ha som salmer og skriftetekst??? Det er vanskeligest

Det er vel greit å ha det, men hvorfor ikke bare ha et brettet A4 ark? Jeg har aldri sett noen særlig fancy kirkeprogram. [;)]

Vurderer å printe ut selv som vi gjorde med innbydelsen men er ikke sikker...

Er som du sier mayen..Mere utlegg og mere å gjøre..

Får se hva vi gjør[;)]

Vi hadde det i vårt bryllup. Gjorde det helt enkelt, skrev slik at vi brettet et A4 ark på langs, men bilde av oss utenpå og inni stod salmene, gangen i bryllupet og på baksiden takket vi alle som gjorde noe under vielsen, hadde 4 stykk som spilte musikk blant annet og søsken som leste tekst.

Jeg hadde ingen planer om å lage kirkeprogram. Men så ble det til jeg laget det likevel. Fordi det er veldig greit for de som er i kirken at salmene står der.

Bare laget det på dataen. Et a4 ark jeg brettet på langs. Fremme stod:
Velkommen til vielse i ******** kirke. Også et bilde av oss under der, navnene våre og datoen. Og inne stod punkt for punkt hvordan vielsen skulle foregå!

Mulig dette er et helt teit spørsmål. Men lager ikke kirken sånne hefter? Er det vi som må gjøre det??[8|]

ORIGINAL: ..christine..

Mulig dette er et helt teit spørsmål. Men lager ikke kirken sånne hefter? Er det vi som må gjøre det??[8|]

Må nok gjøre det selv[8D]

ORIGINAL: meta

Shitt. Det har ikke jeg visst..
Hvordan ser et sånnt program ut da??

ORIGINAL: meta

Shitt. Det har ikke jeg visst..
Hvordan ser et sånnt program ut da??

De har mange forskjellige på calligraphen og optimalprint. Men man kan og lage de selv da[:D]

Back
Topp