Kirkeklokker

Det synes jeg bare er koselig. Er jo ikke så ofte man hører det.

Elsker lyden jeg, skulle gjerne bodd nær en kirke :)

jeg syns ikke det er koselig.. det starter jo så tidlig.. og så på en søøøndaaag.. :P

Hadde nok irritert meg grønn om vi bodde ved en kirke :p har ennå ikke vennt meg til flyene som går inn for landing rett over oss etter 3 år, selv om det er få landinger. Og når vi er hos mannens besteforeldre må jeg jobbe hardt for å ikke kasste ut klokka som ringer like mange ganger som hele timer den viser, og en gang hver halve time :p irriterer meg veldig lett over lyder :p

De kan være ganske irriterende når de ringer i fem minutter i strekk mens man for en gangs skyld skulle få sove ut, i alle fall.

Syns også det er koselig, men bor heller ikke alt for nærme :-)

jeg syns ikke det er koselig.. det starter jo så tidlig.. og så på en søøøndaaag.. :P
Haha, de starter 10 på Søndager, også halv 11 og igjen kl 11. ;-) Men jeg syns også det er en veldig koselig lyd. :-)

Hører heldigvis ikke så mye til de.. må være veldig høyt da hvis du ikke venner deg til det? Her flyr helikopteret over huset ganske ofte, men har helt sluttet å legge merke til det..

Hører dem heldigvis ikke så ofte, kun når vinden står fra kirken og mot oss, og det er sjelden. Vi bor i byen, så det er konstant støy fra E6, man blir vant til slike lyder. Hadde vi bodd ved kirken hadde vi neppe lagt så mye merke til kirkeklokkene heller.

Back
Topp