Kino:-)

Linnsi86

Glad i forumet
I dag var jeg på kino, og skal si det ble liv i magen. Jeg fikk nesten dårlig samvittighet.. Ble usikker på om dette var Ok. Men leser via nett at det ikke er skadelig. Men fikk dårlig samvittighet selvom.
Andre som har opplevd mye liv på kino eller konsert?

Mye liv på konsert har jeg opplevd... fikk dårlig samvittighet, så trakk meg unna så lyden ikke var så høy. Ble mye roligere da, selv om de sier det ikke er skadelig så føles det galt ut.. men er nok bare at dem liker og syntes det er uvant med sånn lyd☺

Opera gav liv i magen - av og til hjemme også nå om vi spiller høy musikk eller om storebror bråker innmari mye. Gøy nå når lille i magen gir livstegn som tyder på at hun hører at "vi" er her ❤️

Oi:o skal på klassisk konsert på søndag, så da skal det bli interessant å se o_O får legge jakken over magen om det blir for gale :p

Var på kino i går jeg faktisk, var mye liv, men det er det som regel når jeg spiser snop og drikker iste så tenkte ikke over at det var lyden :D

Her blir det liv om noe som helst musikk spilles så tror nok det får greit. Skal veldig mye til for at det skal ha noen negativ innvirkning vil jeg tro

Blir mye liv når jeg synger i bilen på vei hjem fra jobb hver dag ;) Har liksom tenkt at det er fordi han liker det, men kanskje det er fordi jeg synger helt grufullt :( :(

Var på karpe diem for ca 1 måned siden. Ble masse liv i magen. Men det er ikke skadelig. De ligger jo i vann og har ørene fulle av fostervann. Tenk på å være under vann i en basseng, hører ikke så mye hva som skjer over vann.

Blir mye liv når jeg synger i bilen på vei hjem fra jobb hver dag ;) Har liksom tenkt at det er fordi han liker det, men kanskje det er fordi jeg synger helt grufullt :( :(
Har tenkt samme tanker.
Vanskelig å tole om all bevegelse er positivt:-) jeg tror de liker at vi synger.. Surt eller ikke;-)

Hehe...dagens flir :p Men, de sier visst at uansett hvor fælt en synger (jeg er en av dem som virkelig IKKE kan synge:o ), så liker den lille det for det er din stemme. Tenk på det i stedet :D

Hehe...dagens flir :p Men, de sier visst at uansett hvor fælt en synger (jeg er en av dem som virkelig IKKE kan synge:eek: ), så liker den lille det for det er din stemme. Tenk på det i stedet :D
Skal tenke på det :) Han blir ekstra ivrig av litt sånn Beyonce og Rihannaskriking, så skal kanskje unngå det da ;)

Ja på kino, og på konserter.
Blir jo mye lyd/vibrasjon så jeg prøver å holde meg lengst mulig borte fra høyttalerne.
Husker jeg så cliffhanger på kino i det ene svangerskapet og jeg sank så langt ned i stolen for typen liv hun ga fra seg var skikkelig smertefullt så jeg klarte ikke å sitte oppreist :P

Back
Topp