Kino

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hva var den siste filmen du så på kino?
Her var det Deadpool for ca en måned siden. Godt gjort at det er så lenge siden. Jobber på kino, så er der vanligvis litt oftere :P

Siste jeg så var Alvin og gjengen med eldstemann ;)
Voksenfilm tror jeg var Bølgen

Her var det Deadpool for ca en måned siden. Godt gjort at det er så lenge siden. Jobber på kino, så er der vanligvis litt oftere :P

Åh lenge siden jeg har vært på kino, tenkte oss dit i helgen faktisk:) elsker å gå på kino:) hva jobber du med der da?:) så kjekt:)

Her var det Deadpool for ca en måned siden. Godt gjort at det er så lenge siden. Jobber på kino, så er der vanligvis litt oftere :p

Deadpool her også, for en måned siden eller noe.. Hadde ikke hørt om den, så ante ikke hva jeg gikk til, men ble positivt overraska.. :p

Siste jeg så var The Revenant. Litt for lang og "trå" film for min smak ;)

Åh lenge siden jeg har vært på kino, tenkte oss dit i helgen faktisk:) elsker å gå på kino:) hva jobber du med der da?:) så kjekt:)
Er skiftleder. Står i kassa på kiosken, håndterer kunder på telefon og ansikt til ansikt, holder orden på kinosalene, sjekker at filmene starter som de skal, snakker til gjestene ved tekniske problemer, starter filmer og justerer lyd om nødvendig. En veldig interessant og varierende jobb :D

Er skiftleder. Står i kassa på kiosken, håndterer kunder på telefon og ansikt til ansikt, holder orden på kinosalene, sjekker at filmene starter som de skal, snakker til gjestene ved tekniske problemer, starter filmer og justerer lyd om nødvendig. En veldig interessant og varierende jobb :D
Hørtes veldig kjekt ut:) så spennende!:)

Back
Topp