Kino

*trinemor*

Gift med forumet
Har dere tatt de små med på kino enda?

Eventuelt når tok dere med storesøsken på kino for første gang?

Og hvordan gikk det?

Vi lurer på å ta med Amelia på den nye Knerten-filmen [:)]

Hun har sett på den første knerten filmen hjemme, og satt fint de 1 t og 11 min den varte.

Hun fulgte skikkelig med og likte den godt [:D]

ORIGINAL: *Fru H*

Jeg hadde ikke gjort det med T nå, han forlanger Brannmann Sam halvveis i Fantorangen og det samme hadde nok skjedd på kino :)
Hadde vært moro da, gleder meg til vi kan dra på kino sammen!
Er Knerten tillat for alle aldre? Jeg bade nok dratt om jeg var rimelig sikker på at barnet hadde fått noe ut av det, det kommer så an på ungen.

Den er for alle ja [:)] morsom for både små og store!

Trodde ikke hun var gammel nok til å se en hel film nei, men hun satt fint under hele filmen.

Fikk litt rosiner og kjeks da, men det kan vi jo ha med på kino også [:)]

Hun lever seg skikkelig inni det. Sier f.eks "Knerten, ikke dette ned og slå deg!" og "Lillebror, ikke sove nå..."

Morsom å se på film sammen med [:D]

Trodde det var 7 års grense jeg skjønner du :)

Men da høres det ut som en god idè :-)
Teodor har vært med på "ammekino" da, hehe

Ja, Amelia har også vært på babykino [:)]

Hun var vel 6 uker eller noe sånt og sov og spiste stort sett [:D]

Jeg hadde ikke gjort det med T nå, han forlanger Brannmann Sam halvveis i Fantorangen og det samme hadde nok skjedd på kino :)
Hadde vært moro da, gleder meg til vi kan dra på kino sammen!
Er Knerten tillat for alle aldre? Jeg bade nok dratt om jeg var rimelig sikker på at barnet hadde fått noe ut av det, det kommer så an på ungen.
Haha, akkurat slik er Felix også. I tillegg til at han svært gjerne vil utforske omgivelsene når vi er på nye steder. Hadde ikke vært en sjanse i havet for at han satt stille på kino.

Tror jeg tok med eldstemann når han var rundt 3 år, han hadde ikke ro før det. Ingenting som tyder på at jeg kunne tatt med lillemann på kino, han hadde nok begynt å vandre rundt [:D]

Takk for svar [:)]

Vi får se om det ikke blir en tur på kino til uka [:D]

Tror hun kommer til å sitte ganske fint altså, med litt bestikkelser på lur selvfølgelig [:D]

Hun har jo bursdag på tirsdag, så vi får se hva vi finner på [:)]

Eldstemann var på kino for første gang da han var halvannet år gammel, og så på Laban som varte i 45 minutter. Det gikk kjempefint, og han satt helt f\rolig og fulgte med hele tiden. Han har alltid kunnet sitte lenge rolig, i tillegg til at han er flink til å konsentrere seg om en ting lenge.
Han har også vært på teater flere ganger fra den samme alderen og til nå hvor han sitter og følger med hele forestillingen. [:)]

Jonathan derimot har jeg valgt å ikke ta med på kino enda. Han er veldig aktiv, og kan fort kjede seg foran tv'en. Så han kan rekke å finne på mye hyss i løpet av en kinofilm.. [8D]
Hadde det vært en Mikke Mus Klubbhus-film på kino, hadde jeg fint kunne tatt han med, for det kan han sitte og se på leeeeenge! [:D] Men foreløpig må jeg vente til han klarer å site på rompa i en til halvannen time før han får være med på kino.. [;)]

Så lenge Amelia satt og fulgte med på den første filmen, tror jeg absolutt hun kommer til å storkose seg på kino. [:)]

Back
Topp