Kino i kveld

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Vurderer å dra på kino i kveld men lurer på om det er nåken som har sett Fifty Shades of Grey? Vil du anbefale å se den eller er det bortkasta tid? :)

Jeg har sett den, syns den var helt ok :) Har lest bøkene og syns den var rettferdig mot boka.

Kos dere :D

Kos deg på kino! Jeg også er spent på tilbakemelding :-)

Då var me heime igjen etter ein triveleg (og etterlengta;)) date. Me likte filmen godt. Hadde i utganspunktet lave forventninger sia me leste terningkasta før me gjekk men vart positivt overraska over filmen :)

Då var me heime igjen etter ein triveleg (og etterlengta;)) date. Me likte filmen godt. Hadde i utganspunktet lave forventninger sia me leste terningkasta før me gjekk men vart positivt overraska over filmen :)

Så fint at dere fikk en koselig date før jr kommer :D

Blir nok lenge til vil får datet igjen gitt ;)

Så bra at dere koste dere, og at dere likte filmen! :) Jeg ble også positivt overrasket, fordi jeg dro dit med enormt lave forventninger, akkurat som dere :)

Back
Topp