Kinky situasjon

• Trådstarter Trådstarter Dumdummeredummest
  • Opprettet Opprettet
D

Dumdummeredummest

Guest
hei! Jeg må bare få dette ut da jeg har ingen å snakke med for øyeblikket!
Har truffet en kjempe flott mann å bli ble sammen for én måned siden, så uforsiktig som vi har vært har vi hatt ubeskyttet sex å nå er jeg 5 dager over ikm. Mensen har vært litt ustabil de siste månedene men den har ikke vært så forsinket som 5 dager.
Jeg er så redd for at det kan være noe på gang da dette passer seg veldig dårlig nå da alt med oss er såpass ferskt og jeg føler meg ikke klar enda til å få en til.
Så i morgen har jeg legetime for å få prevansjon men tenker å høre om jeg får ta en test der om TR ikke kommer innen timen..
Vell så da er dette spørsmålet,
Hvordan tar man dette opp med typen OM det viser seg å bli en positiv test? Er redd for å skremme han unda enda han er nesten like skyldig som meg i dette.
Aner ikke hva jeg tenker om dette selv engang men jeg blir dårlig av tanken.

hei! Jeg må bare få dette ut da jeg har ingen å snakke med for øyeblikket!
Har truffet en kjempe flott mann å bli ble sammen for én måned siden, så uforsiktig som vi har vært har vi hatt ubeskyttet sex å nå er jeg 5 dager over ikm. Mensen har vært litt ustabil de siste månedene men den har ikke vært så forsinket som 5 dager.
Jeg er så redd for at det kan være noe på gang da dette passer seg veldig dårlig nå da alt med oss er såpass ferskt og jeg føler meg ikke klar enda til å få en til.
Så i morgen har jeg legetime for å få prevansjon men tenker å høre om jeg får ta en test der om TR ikke kommer innen timen..
Vell så da er dette spørsmålet,
Hvordan tar man dette opp med typen OM det viser seg å bli en positiv test? Er redd for å skremme han unda enda han er nesten like skyldig som meg i dette.
Aner ikke hva jeg tenker om dette selv engang men jeg blir dårlig av tanken.

Jeg ville sagt ifra med en gang, og bare sagt det akkurat som det er.
Han er like ansvarlig som deg.
Les litt på Amathea.no, det kan hjelpe litt! <3

Jaa må jo fortelle det uansett men tenker er det slemt av meg å ikke fortelle han om det om testen i morgen viser seg å være negativ?

Takk for tips, har ikke hørt om den siden så skal ta en titt <3

Jaa må jo fortelle det uansett men tenker er det slemt av meg å ikke fortelle han om det om testen i morgen viser seg å være negativ?

Både ja og nei, egentlig.

På den ene siden er det kanskje ikke behov å nevne noe dersom den er negativ - på fem Anette kan det være greit for ham å være inkludert, vite hva han tenker om situasjonen (og for at også han et meg forsiktig fremover?)

Er testen negativ trenger du ikke å fortelle det om du ikke vil. Da var det jo ingenting! Dere har et ferskt forhold, og man trenger ikke dele alle tanker man har alltid. Men skulle du ønske å fortelle det, så er det også lov. Det må han tåle når han har hatt ubeskyttet sex med deg. ;) Gjør som du vil, du. Er testen positiv, så får du ta det derfra. :)

Er vel bare å hoppe i det å si det som det er? Regner med at dere har snakket om prevensjon. Så bruker han ikke dong, risikerer han å bli pappa. Så enkelt er det:p

Jeg ville bare sagt det som det er. Si hva du føler også i forhold til det. Det ordner seg nok.

Back
Topp