Kinesiskfødselskart

Sist sa kartet jente, og ut kom en gutt ;) denne gangen sier det gutt, så vi får se da hva som kommer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sist sa kartet jente, og vi fikk jente :) Nå sier kartet gutt så blir spennende å se :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Med storebror sa kartet gutt : ) Nå sier det jente ; ) Spennende å se om det stemmer igjen.
 
Det stemte på de to første, sa gutt begge gangene. Sier gutt nå også og ul viste det som så ut som en gutt, så da har det stemt på meg hver gang!


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
 
Kartet sier gutt og jeg har følelse på gutt :) blir spennende på fredag å se :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kartet seier jente, og det sa ultralyd også. :) MEN eg trur det er heilt tilfeldig, for blir ikkje jente av at eg er 24 år, og barnet blei unnfanga i februar, liksom! :p
 
Stemte ikke med den første. Skulle da få ei jente, men fikk en gutt :) Nå står det gutt, så da blir det sikkert jente :) Blir spennende på oul..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Både kartet og oul seier gutt :) er nok tilfeldig men artig :p
 
Kartet sa gutt de gangene jeg har vært gravid og det stemte og nå sier kartet jente blir spennende på ul 25 vi skal nok hvite det men ingen andre får hvite det før den kommer:)
 
Stemte ikke for meg. Sa gutt forrige gang, fikk jente - og sier jente nå når venter gutt :)
 
Sa jente forrige gang, ble gutt, nå sier den gutt :) blir veldig spennende, sambo er sikker på gutt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist sa kartet ein gutt, og ut kom ein gutt. Denne gangen seier kartet ei jente, så får vi vente å sjå kva det blir :)
 
Jeg er helgardert, ifølge kartet på klikk sine sider er det jente og her inne viser det gutt;)
 
Det stemte sist, så er spent på om det stemmer denne gang en og :)
 
Jeg er helgardert, ifølge kartet på klikk sine sider er det jente og her inne viser det gutt;)

Ja, dette såg eg også. At det var forskjellige kart. Heilt merkelig :S Her inne stemte det med førstemann vert
 
…fall. :) Så får vi sjå
 
Back
Topp