kinesiske dyretegn..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
tror det har vert ein link om det før, men syns sånt er morsomt eg då[:)]

noken som veit kva dyretegn dei er?

eg er hest[:D]

Jeg er rotte, og har tatovert tegnet på korsryggen, så ja, jeg er også interessert!!!

Hvordan finner man ut hvordan dyretegn man er da?

Rotte: 60/72/84/96
okse: 61/73/85/97
Tiger: 62/74/86/98
kanin: 63/75/87/99
drage: 64/76/88/00
slange: 65/77/89/01
hest: 66/78/90/02
sau: 67/79/91/03
ape: 68/80/92/04
hane: 69/81/93/05
hund: 70/82/94/06
gris: 71/83/94/06

Sånn, da skulle vel alle på forumet og fremtidige små barn kunne finne ut hvilket tegn de tilhører.
Selv er jeg hund og sambo tiger. Litt artig for jeg har alltid kalt han tigerpusen min, før jeg fant ut at haner født i tigerens tegn.[:D]

Syns personligheten matcher bedre i de kinsiske tegne en i horoskop. Jeg er skorpion og det matcher ikke hunden syns jeg.

men di som e født i januar må skjekke om når d kinesiske året begynte d året di va født pga at di ikkje føll samme kalenderår som vi

jepp, tror det gjeder for de som er født i feb oxo. Syns huske jeg hadde ei vennine i barneskolen som ha bursdag 2. feb og hun kom under hanen og hun var oxo født i 82.

ja d va vel nåkka sånt. e sjøl født i 82 men e hane pga at e født 1.jan.
æ har boka her en plass om nån lure på når årene begynte

Da er jeg hund og sambo kanin![:)]

ok, takk for hjelpen, jeg er hane jeg da[:)]

fant horoskopet til noken her

rotte:Det som skjer med mennesker rundt deg, vil ha en stor påvirkning på deg i dagene som kommer. Romantiske problemer kan ordnes opp i midten av uken, forutsatt at begge parter spiller med åpne kort. Det å skjule ting for motparten gjør bare vondt verre. Dine lykketall: 2, 12, 25 og 28

hane:En vanskelig økonomisk periode er i sikte, selv om du kommer deg helskinnet ut av det hele. Du må få en mer alvorlig holdning til penger og økonomi hvis du skal lykkes i livet. Søk hjelp hos familien. Dine lykketall: 2, 16, 20 og 22

hund:Gamle saker dukker opp på arbeidsplassen din, og lager problemer for deg. Disse vil du likevel klare å håndtere på en fin måte, og resultatet vil være til din fordel. Ta imot et godt råd fra noen av det motsatte kjønn. Dine lykketall: 7, 16, 23 og 28

hest:Denne uken er egnet for dype refleksjoner. Tenk over hva du har lært av tidligere feilgrep. Du er i fin form, og tåler å ta skikkelig i for å få ting på plass. Dine kolleger kan trenge din assistanse. Foreldre vil nok bruke mer tid på barna sine enn ellers. Dine lykketall: 3, 6, 12 og 20

kan ta med andre også:

okse: En opplevelsesrik uke med mange gode nyheter. Det kan være snakk om en lønnsforhøyelse, eller en forfremmelse. En eller annen form for gevinst er ikke langt unna. På hjemmebane går det så det suser for deg som er gift og har barn. Enslige okser vil kanskje finne den store kjærligheten i løpet av uken. Dine lykketall: 7, 10, 20 og 28

tiger : Forsiktighet vil lønne seg for alle tigre denne uken. Du må unngå å være for impulsiv. Bruk takt og diplomati når du omgås dine nærmeste. De kan vise motstand, og til og med gjøre en liten revolusjon. Du gjør klokt i å gå stille i dørene. Dine lykketall: 1, 16, 20 og 21

hare : Det å reise, fører ikke til noen større komplikasjoner for deg denne uken. De av dere som sitter hjemme, vil få en uventet belønning. Denne uken bør brukes på venner som gir deg spenning og stimulans. Bruk litt penger på fornøyelser også! Dine lykketall: 7, 16, 18 og 20

drage : Ikke la en spennende og romantisk opplevelse gå deg hus forbi. Denne uken lover meget godt for alt som har med romantikk og erotikk å gjøre. Gifte par bør tilbringe denne tiden sammen. Slutten av uken bør avsettes til et eldre medlem i familien som trenger omsorg. Dine lykketall: 8, 16, 20 og 28

slange : Den vanskelige situasjonen på jobben begynner å avta. Nå kan du se frem mot en fin og god periode. Samarbeid er nøkkelord denne uken. Overordnede vil være villige til å gi deg en ny start og gode muligheter. Også nye bekjentskaper vil dukke opp denne uken. Ha et åpent sinn. Dine lykketall: 9, 16, 25 og 29

geit : Tiden er inne for å finne ut hva du egentlig er verd. Det virker som du kan sikte høyt når det gjelder din karriere. Du må jobbe for å få større selvtillit. Gifte geiter kan få en ny periode med full harmoni, og dypere forståelse med sine partnere. Er du singel, er det på tide å tenke på å engasjere seg seriøst i noen. Uken lover nemlig meget godt for det. Dine lykketall: 2, 10, 21 og 24

ape : Dette blir en uke hvor du må ta mange avgjørelser. Ha større tiltro til andre enn deg selv, hvis du skal lykkes med dine oppgaver. Kolleger som også har problemer, setter pris på din assistanse. Gi råd som du selv er sikker på, hvis ikke kan du stelle i stand verre forviklinger. Dine lykketall: 1, 16, 25 og 20

gris : Du har altfor mye å gjøre nå, fordi et familiemedlem er syk. Gjør hva du kan for å hjelpe til. Skal du ut å reise, vil du få det spennende underveis. Noen venner vil gi mange gode råd om hva du bør gjøre eller ikke. Dine lykketall: 9, 10, 25 og 29

der var alle , kjeder meg..neida hehe[:D]

[:D]Sønnen er hane,gubben er tiger ,jeg er hund-og ut i fra det jeg leste -
så får jeg en VALP!(ler høyt!)! Kult,jeg elsker hunder jeg[:D]

[:D] elsker katter eg då [;)][:D]

Samboeren og jeg er begge aper. Ikke rart det er mye bråk her innimellom [:D]

hehehe[:D] min mann er også ape [:D]

Jer er rotte og samboer er hane!!! Hva står det om oss da??

Jenta vår blir også hane!

Back
Topp