kinesisk kart!!

mille83

Glad i forumet
hei hei jenter!! ska vi ikke utvide den tippelisten om hva vi tror kjønnet blir, hva ul sier, men også å ta med va kinesiske kartet sier.. så ser hvor mange det stemmer på ?? [;)]

jo, hadde jo vært gøy det;) Det er vel ninni som ordner med den.. Det kartet viste jente på meg, men inni her er en gutt så det stemte ikke i mitt tilfelle...

hos meg stemte det, gutt på kartet og er en liten guttekrabat inni der[:)]

hvor har dere funnet det kinesiske kartet?

kartet sier at det blir gutt, jeg  tror jente , skal på ul den 22 håper på svar da [:D]

Det sier jente for meg, jeg vet ikke kjønn enda. Vi ville ikke vite det, så det blir spennende om det stemmer.

Takk skal du ha for linken...det står jente der på meg, men veit 100% sikkert at det er en gutt[;)]

hehe.. kartet sier jente, men på de to Ul æ har vært på har vi sett at det blir gutt, så det stemmer itje[;)]

kartet mener vi får gutt, men ganske sikker på jente selv, samme sa legen og på ultralyd kunne han ikke se tissefant. men når jeg ble spådd, så var det jente. får se hva som stemmer.

Kartet på babyverden stemte på meg. Det  blir en gutt

Men i følge et annet kinesisk kart (husker ikke hvor jeg så det) skulle det bli jente. Jaja, vet ikke hvor alvorlig jeg tar dette da[;)]

Kartet sier jente på meg, vi fikk ikke vite hva det blir på ultralyden...[:)]

det kinesiske kartet her på babyverden og det på barnimagen er helt forskjellige.. men det her inne på babyverden stemmer for min del da [:)] tror nok det er en ren tilfeldighet jeg [;)] men vært artig og laget en tråd, der vi skriver hva vi trodde vi fikk (før UL) og va UL viste og va kinesiske kartet sier, bare for å se hvor mange det stemmer til.

ORIGINAL: emilie83

det kinesiske kartet her på babyverden og det på barnimagen er helt forskjellige.. men det her inne på babyverden stemmer for min del da [:)] tror nok det er en ren tilfeldighet jeg [;)] men vært artig og laget en tråd, der vi skriver hva vi trodde vi fikk (før UL) og va UL viste og va kinesiske kartet sier, bare for å se hvor mange det stemmer til.

Det er allerede gjort...oppdaterer etterhvert som folk legger inn opplysninger her jeg!
Se på tippelisten under "termin i desembers viktigste tråder" på topp..... Der står det hva man tipper, dato for UL, hva UL viser + kinesisk fødeselskart[;)]

takk takk [;)] du er no bare super ja, ninni82 [:)]

Min sei gutt, både den her på Babyverden å den på BiM, men mormor har finni ut at d blir veitj på å "sving nåla" på mæ.. Ganske usikker æ, men håpe nu på veitj!![8D]

Back
Topp