Kinesisk fødselskart

Pepsii007

Forumet er livet
Himmelbarn
Junispirene24❤️
☀️Påskeliljene 2026☀️
Jeg er litt ivrig. Og synes kinesisk fødselskart er spennende. Hvilket kjønn mener kartet du skal få?

Kinesisk fødselskart viser om det blir gutt eller jente. Det kinesiske fødselskartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted.

Kinesisk_fodselskart1.jpg

Til meg sier kartet jeg skal ha jente :Heartpink Kartet har stemt med de andre to til meg :angelic:

Den mener jente. Og det var rett begge gangene jeg var gravid. Litt usikkert første gang siden gyn sa jente i uke 13 og det ente i MA. så veldig spennende dette❤️ magefølelsen sier også jente

Det har ikke stemt med noen av mine 3 barn.
Kartet sier jente, men har ikke troa på det der.:p

Kartet sier gutt, men jeg har heller ikke tro på dette selv om det stemte med første barnet som er jente. Er jo likevel bare 50/50 for at det skal stemme uansett tenker jeg :rolleyes: :hilarious:

Jente:dummy1: ser det faktisk stemte på det andre barnet også (gutt). Spennende!

Sier jente denne gangen :Heartpink Har to gutter fra før og kartet stemte med de :Heartblue:Heartblue Spennende

Sier jente! Har to gutter fra før, og da stemte det. Føler selv det blir gutt denne gangen også, så blir spennende å se:)

Back
Topp