Kinesisk fødselskart

Sofiegirl92

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Julemiraklene 2025

Får du jente eller gutt? Og har du barn fra før stemte det da?

I følge denne får jeg gutt nå.
Stemte sist. Da sa den jente.

Sier jente nå :Heartpink

Har dog 3 barn fra før, der det var rett på første, men ikke de 2 andre :p

Gutt i følge denne, men har 3 barn og kun en av disse stemte kartet på :)

Jente, men det sa den med førstemann også og da stemte det ikke. Så det blir vel en gutt til :p

Den har vist jente på alle mine 3 gutter :hilarious:
Nå er jeg gravid med en annen mann der det nesten bare er jenter, han er eneste gutt av 9 søsken og han har 3 jenter selv :Heartred
Viser jente på meg denne gangen også, så blir veldig spennende å se :Heartblue:Heartpink

Stemmer med første barnet men om den stemmer denne gangen også så blir det Gutt.

Fikk jente på forrige, det stemte.
Får jente denne gangen også ifølge kartet. Gleder meg til å se om det stemmer.

I følge denne venter vi jente, men det sa den alle di andre gangene også:p har 3 gutter og 1 jente :)

Den har stemt på en av to. Denne gangen sier den gutt (sagt jente på begge de andre), så vi får se :)

Dem sa jente med 2023 barnet (naturlig) og stemte❤️ vis alt går etter planen og kartet stemmer, vil det bli gutt denne gangen ❤️ men jeg har vell og merke hatt ivf så tror det er mindre ods det stemmer her hehe❤️ hadde vært rart om alle eggene en fikk ut ble gutter

Iflg kartet blir det gutt denne gangen, men det stemte ikke sist graviditet:p

I følge denne får vi gutt Hadde vært helt perfekt da vi har en gutt å tre jenter fra før. Det kinesiske kartet har tro det eller ei stemt på meg HVER gang! ?

På den ene kalenderen sier den gutt, mens på noen andre jeg har sett på sier den jente. Jaja, 50% sjangs for én av delene uansett :hilarious: Ønsker meg ei jente til, men tror det blir enda en gutt :knegg:

Back
Topp