Kinesisk fødselskart

Gutt ifølge denne. Både HVIS jeg går etter dato for innsett av befruktet embryo, og hvis jeg går etter måneden embryoet ble befruktet og frosset ned.

Ifølge kartet blir det jente :Heartred Stemmer med første graviditeten som endte med senabort. Kartet sa jente da og, og det var det

Stemte ikke med første, stemte med andre. Stemmer det med tredje blir det en tredje gutt på oss :happy:

Første stemte og det var jente. Denne gangen skal det også bli jente, noe magefølelsen min sier❤️ Veldig spent og håper litt på jente for da kan hun arve absolutt alt vi har fra før☺️

I følge kartet blir det jente:Heartpink Det er også magefølelsen min. Mannen føler det blir gutt. Spennende å se.

Stemte med B1 og B2. Jente nå hvis den stemmer med B3 også:joyful:

Jente, samme som magefølelse❤️ Blir spennende❤️

Stemte på begge mine. Gutt 2020 og jente 2023. Spent no, står det skal bli gutt. Det samboeren trur, men eg har en følelse på jente.

Jeg har to gutter, som skulle vært jenter i følge kartet. Denne gangen viser også jente, så håper det er riktig nå da :knegg:

Jente i følge denne

3 av 4 sånne jeg har sett på sier jente, magefølelsen sier jente og alle damene på jobb sier jente, spent på hva ul viser. Er bare gubben og svigers som sier gutt, er nesten så jeg blir overrasket hvis det viser seg å være gutt :Heartred :Heartblueblir like glad for begge deler men spennende å se

Nå som mange her vet kjønnet, stemte kartet for dere? Den stemte for meg med mine første barn, nå stemte det ikke - og har fått bekreftet kjønn to ganger i uke 18 og uke 24 :shy: :Heartred Så da er jeg helt sikker :hilarious:

Stemte at det skulle bli/ble jente, begge gangene her!

Og første gangen vi prøvde å bli gravide står det liksom gutt - gutt - gutt - gutt - jente - gutt - gutt osv., og da klaffet det akkurat den måneden det stod jente:happy: Var også prøver i 5 måneder før, så da føler jeg på at det er noe i det her:bag:

Gutt ifølge denne. Både HVIS jeg går etter dato for innsett av befruktet embryo, og hvis jeg går etter måneden embryoet ble befruktet og frosset ned.
Men det ble jente :Heartred Hvis vi ikke plutselig får oss en skikkelig overraskelse i august da :laughing002

Back
Topp