Kinesisk fødselskart

Jeg har magefølelse på at jeg blir mamma til ei jente. Hadde drøm om det en dag etter eggløsning også. Testet ut den lenken som også sier jente. Blir spennende å se hehe.
 
Den lenken sier jente, en annen jeg testa for gøy om kinesisk fødselskart sier gutt. Jeg har ingen magefølelse, og begge deler er like velkomment :) Gøy med ei søster for jenta mi, men hadde også vært gøy å bli guttemamma :)
 
Det spørs helt når egget ble befrukta . Er i grenseland på jente gutt . Er blitt spådd gutt i fjor på etzy og mai mnd . Har stemt med de andre . Har to jenter og en gutt og jentene vil ikke ha flere jenter :laughing001 Ikke samboern heller . Så det blir spennende å se i januar :cool05
 
Jeg har en gutt fra før, da sa den jente. Nå sier den gutt. Og i forhold til når jeg tror unnfangelsen fant sted så tipper jeg gutt. Mannen ønsker seg ei jente. Jeg håper på gutt så han får en lillebror og jeg kan bruke alt av klær og leker som vi har fra før.
 
Den sier jente!
Har en gutt fra før, da sa den også jente. Blir spennende å se nå❤️
 
Jente, men den viste jente sist også når jeg fikk gutt :laughing002 Blir uansett spennende å se om det stemmer da:Heartred
 
Ifølge det kinesiske fødselskartet blir det gutt. Svigersøster har hatt drømmer og er skråsikker på at det er gutt.

Har tidligere ønsket jente på grunn av erfaring. Har omtrent kun venninner, lite kompiser. Har mest kvinner i familien generelt, tanter, søstre og tidligere kun bestemødre som levde da jeg var liten. Men for noen år siden jobbet jeg i barnehage og synes det var så kjekt med barna at jeg mistet preferanse. :D

Blir spennende å vite etterhvert om fødselskatet stemmer eller ei.
 
Ifølge den blir det jente men jeg føler gutt, blir spennende å finne ut ❤️
 
Back
Topp