Kinesisk fødselskart

B3ccy

Elsker forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Synes denne er litt artig i ventingen! Noen som har sett på ?

Den stemte her i forrige svangerskap og om den har rett denne gang så blir det jente. :)

Vedlegg

• Kinesisk_fodselskart1.jpg
    Kinesisk_fodselskart1.jpg
    185,3 KB · Visninger: 202
Da blir det jente isåfall :happy: Hvis man skal bruke unnfangelsesmåned og alder på mor ved unnfangelse?

Jente sist( det stemte) og da skal det jammen meg bli jente denne runden å :dummy1: Blir spennende å se!

Jente - både nå og sist i følge kartet, forrige gang stemte det :shy:

Denne gangen skal jeg få jente, i følge kartet. Forrige gang skulle jeg fått gutt, men det ble jente :happy:

Gutt

Motsatt her med første, viste gutt da og jente nå. Fikk jente, og viser jente nå :)

Her stemmer kartet på mine to første, så blir spennende å se denne gang. Kartet sier jente, jeg har en følelse av gutt.

Kartet stemte med forrige, og det sier jente denne gangen :) blir spennende å se, er jo 50/50

Stemte med jente sist, men nå hadde jeg el i månedsskiftet- så det blir enten jente eller gutt haha. Eller tvillinger?!

Fikk jente på fødselskartet, men helt siden jeg var ung har jeg hatt en sterk følelse på at jeg får en gutt først. Jeg har blitt spådd to ganger av to ulike, som sa jeg får 2 barn. Først en gutt og så en jente:joyful: Spent på om det stemmer!

Jente :)

Stemte med første, men ikke med andre. Så 50/50 sjans for at det stemmer..

Fikk jente på fødselskartet, men helt siden jeg var ung har jeg hatt en sterk følelse på at jeg får en gutt først. Jeg har blitt spådd to ganger av to ulike, som sa jeg får 2 barn. Først en gutt og så en jente:joyful: Spent på om det stemmer!
Har også blitt spådd her om dagen av en som mente jeg nå har jente i magen. Det kinesiske fødselskartet sier og jente. Veldig spent siden jeg har 3 gutter!

Stemte med første, men ikke med barn nr 2 og nr 3. Har én gutt og to jenter :love017

Back
Topp