Kinesisk fødselskart

Emfi

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Mailykken 2025
Hvilket kjønn blir det ifølge det kinesiske fødselskartet? Stemte det tidligere, dere som har flere barn?

Bruksanvisning: Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale. Der linjene møtes finner du barnets kjønn. Husk at unnfangelsen finner sted to uker før forventet menstruasjon, eller når det regnes du er to uker på vei i svangerskapet.

Vedlegg

• 4E74565B-EC9B-40A2-A321-97234BAF502E.jpeg
    4E74565B-EC9B-40A2-A321-97234BAF502E.jpeg
    386,9 KB · Visninger: 70
Last edited:
Jente :happy: stemmer faktisk med forrige svangerskap ser jeg. Da ble det gutt ;)

Her er det veldig usikkert, da eggløsningen enten var 31. juli(gutt) eller 1. august(jente):hilarious:

I følge kartet blir det ei jente :) det stemte både på sønnen min og på engelen min :)

Det stemte på de to første ser jeg, altså termin mnd på nr 2, ikke fødemnd. Stemmer det igjen blir det gutt, men jeg må si magefølelsen sier jente, så da får vi bare vente og se.

Eller? Brukte jeg kartet feil? Er mnd eggløsning og ikke termin? For da er kartet feil på begge;)

Stemte ikke på noen av mine de to forrige gangene! Jeg fikk motsatt! Denne gangen sier den jente, så da blir det nok gutt :D

Stemte sist, da fikk jeg jente. Denne gangen er jeg usikker på eggløsning, i følge ultralyd var den forventet 26-27 juli, det betyr gutt. Men jeg mistenker at jeg ligger noen dager bak og at eggløsning var 1. august, det betyr jente i følge kartet :D:Heartpink:Heartblue

Faktisk stemt på alle 3 eldre søsken her i huset og ser den sier jente nu men vi får sjå, litt spennende

Stemte ikke forrige svangerskap, da ifølge kartet jeg brukte skulle jeg få en gutt, men ble jente. Denne gangen ser jeg faktisk det varierer litt fra kart til kart, noen kart får jeg en jente, andre en gutt:happy090

Back
Topp