Kinesisk fødselskart

Forrige skulle vært jente ser jeg. Det ble det ikke. Sies det skal bli jente denne gangen også, men rent vitenskapelig så er det vel mannen som avgjør kjønn og svigerfamilien har vel ikke født inn ei jente siden 40-tallet, så jeg holder ikke pusten :p
 
Jente ifølge denne! Men jeg tror det er gutt :happy:
 
Skulle vært gutt sist og ble jente, skal bli gutt denne gangen og , men magefølelsen sier jente igjen :hilarious:
 
Den sier gutt :) hadde vært gøy har to jenter mener at det stemte hos meg med de to
 
Nr 1 sa gutt, fikk gutt
Nr sa gutt, fikk gutt
Nr 3 sa jente, fikk jente

denne gangen sier den jente så er spent på om det stemmer
 
Første sa gutt, ble jente, og sier gutt igjen nå :) Magefølelsen sier jente, men plutselig :)
 
Jeg tror ikke på dette, men det har klaffet med alle barna hittil, så irriterende :p
 
Det stemte de 2 andre gangene med jente. Nå står det også jente men jeg har en følelse på gutt :)
 
Ikke for å være super nerd her, jeg vet at det bare er for gøy og ikke noe god måte å finne kjønn på, men:

"Here’s how to put this ancient Chinese gender chart to use:

  • Add 1 to your age at conception. Remember, according to the Chinese lunar calendar, the day you were born counts as your first birthday. So happy early birthday to you!
  • Put your conception date (or as close as you can) into a Chinese-Gregorian calendar converter to determine the month number in which your baby was conceived."
Så altså, jeg som er 27 år må legge til ett år, og ser da på linjen for 28 år. Og etter å ha sjekket Chinese calendar date ( https://www.prokerala.com/general/calendar/chinese-year-converter.php ) så ble baby unnfanget i første måned i den kinesiske kalender. (Jeg ser at dette er en fornorsket versjon så de har satt navnet på måneden på toppen, men det blir feil, tenk på den som nummer istedenfor.)

28 og 1 kinesiske måned = gutt
 
Forrige skulle bli gutt, men ble jente :happy:
Denne sier den skal bli jente :Heartpink
 
Stemte på første som ble jente for 12 år siden, blir artig å se om den stemmer denne gangen og da skal det visst bli gutt.
 
Stemte med førstemann som ble gutt :) Denne gang sier det jente.
 
Ikke for å være super nerd her, jeg vet at det bare er for gøy og ikke noe god måte å finne kjønn på, men:

"Here’s how to put this ancient Chinese gender chart to use:

  • Add 1 to your age at conception. Remember, according to the Chinese lunar calendar, the day you were born counts as your first birthday. So happy early birthday to you!
  • Put your conception date (or as close as you can) into a Chinese-Gregorian calendar converter to determine the month number in which your baby was conceived."
Så altså, jeg som er 27 år må legge til ett år, og ser da på linjen for 28 år. Og etter å ha sjekket Chinese calendar date ( https://www.prokerala.com/general/calendar/chinese-year-converter.php ) så ble baby unnfanget i første måned i den kinesiske kalender. (Jeg ser at dette er en fornorsket versjon så de har satt navnet på måneden på toppen, men det blir feil, tenk på den som nummer istedenfor.)

28 og 1 kinesiske måned = gutt

Hah! Da ble det endelig et konsekvent resultat på meg- feil alle tre gangene:p
Da blir det vel motsatt nå også da- gutt:Heartblue

Blir spennende å se:)
 
I følge denne blir det jente.
Så blir spennede om det stemmer. Sist fikk jeg å jente. Å om vi skal ta det som det er i min familie så blir det 2 jenter åsså kommer gutt som nr 3 om vi skal ha en til etter dette på far sin side er det kun gutter.
 
Første skulle blitt gutt - ble jente
Andre skulle blitt jente - ble jente
Tredje (denne) skal være gutt - er mest sannsynlig jente ;)
 
Back
Topp