Kinesisk fødselskart

Snuskeguri

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Gøy å kunne spekulere i kjønn :DHvilket kjønn sier det kinesiske fødselskartet at du får?
Dere som har barn fra før, har det stemt med det/de?

Å har dere en magefølelse på hva det kan bli? Stemmer den med hva kartet sier?
 

Vedlegg

  • 7AFF4E10-577A-4935-A825-96B82D543651.jpeg
    7AFF4E10-577A-4935-A825-96B82D543651.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 121
Ifølge kartet blir det gutt her:smiley-bounce012

wops! Leste litt for fort! Står jente, så blir spennende å se da:excited001
 
Last edited:
Stemte ikke med nummer 1, han ble gutt :hilarious: denne gangen står det at det gutt, kanskje det blir jente da :hilarious:
 
Stemte med første det ble jente! Nå sier det gutt så blir spennende å se :D
 
Står at det blir jente, men har en følelse på gutt:nailbiting:
Stesønnen min ønsker seg en lillebror, for gutter er kulere enn jenter :laughing002
 
I følge denne venter jeg en jente :) Har stemt på de andre barna så spent på om det stemmer denne gangen :)
Sånn praktisk så hadde det vært greit med jente siden forrige er en jente og vi har masse fint etter henne, da slipper vi å kjøpe så mye nytt :)
 
Jeg var 16 da jeg fikk første, så var for ung rett og slett :hilarious:
Stemte med nr 2, og om det stemmer denne gangen også blir det jente :dummy1:
 
Stemte ikke forgje gang, da ble det jente. Ønsker gutt nå, men tror det blir jente:hilarious:
 
Stemte med første som ble gutt! Ifølge denne skal vi få ny gutt og jeg kan se for meg å være guttemamma til to bajaser ❤️:love017
 
Kartet sier gutt og samboeren sier han føler det blir en gutt. Jeg har ingen magefølelse i det hele tatt på hvilket kjønn det er:p
 
Stemte ikke på førstemann, kartet sa jente men det ble gutt. Kartet sier gutt denne gangen, så blir vel jente da :p
 
Kartet sa jente med første, var gutt :)
Sier jente denne gangen også, vi får se :)
 
Back
Topp