Kinesisk fødselskart

Stemte for de 2 første og det kan isåfall se ut som at man venter jente Nr. 3 da :joyful:
 
Stemte på førstemann. Nå skal det visst bli jente, men jeg føler gutt
 
Stemmer på første, men ikke på andre. Nummer 3 blir jente i følge denne.
 
Stemte med gutt på førstemann :) Hvis det stemmer skal det bli jente nå, hadde vært gøy:p
 
Stemte sist. Hvis det stemmer denne gangen også, så blir det jente:happy:
 
Jeg kommer ikke lengre bak enn 2019, så får ikke sjekket om det var riktig på junior. Men sier det blir jente, så da er det bare å krysse fingrene :happy:
 
Stemmer med magefølelsen enn så lenge i alle fall:D
 
Det stemte ikke på nr 1, da sa den jente og ut kom en nydelig gutt :Heartblue
Nå sier den også jente, så vi får se da! Jeg vet at den kommende farfar veeeeeldig gjerne vil ha et jentebarnebarn, han har 5 guttebarnebarn nå ;)
 
Her sier den jente, er veldig spent og håper på jente selv da det kommer 3 jenter i familien i mai/juni. Jeg er selv svært nær med kusinene mine som er gjevngamle og håper jo at våre barn kan bli like nære som vi er :)
 
Legger den ut sånn. Blir jente om jeg følger denne, men tror ikke helt på denne da. Skulle blitt jente med førstemann også, men det ble altså gutt.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201219_085746.jpg
    Screenshot_20201219_085746.jpg
    40,9 KB · Visninger: 14
Legger den ut sånn. Blir jente om jeg følger denne, men tror ikke helt på denne da. Skulle blitt jente med førstemann også, men det ble altså gutt.
Hvis du skal bruke den må du bruke en lunar age kalkulator først:) den kan ikke brukes som en vanlig kalender;)
 
Stemmer ikke på første her :hilarious: men håper den stemmer på denne :)
 
Back
Topp