Kinesisk fødselskart

Stemmer på meg med begge de 2 forrige så I følge denne blir neste gutt. Spennende å se om det stemmer...

Stemte ikke med førstemann, spent på om det stemmer denne gang. Den sier gutt nå, jeg tror det er gutt selv.

Stemte med første : gutt.
Nå sier kartet jente, så blir spennende å se xsmile5

Stemte ikke med første, men med andre. Har to gutter. Sier jente denne gangen, så får se :)

Stemte med første. Sa jente ble det. Så sa d gutt ble det. Og nå står d gutt så vi får vente å se.
Siden det er masse jenter i familien så kunne vi godt tatt en gutt. Men storebror vil helst ha jente så vi blir fornøyde uansett.

Stemte med første. Da sa den gutt. Sier gutt igjen og jeg er tilbøyelig til å tro det stemmer ;)

Stemte med forrige som ble gutt. Nå sier det jente, og det hadde vært koselig om det stemmer:)

Stemte med første, det var gutt. Nå sier det jente - men jeg har en følelse av at det er gutt denne gangen også.

Stemte med første, da ble det jente. Nå er jeg litt usikker på hvilken måned den ble unnfanget kan gå begge veier:hilarious: Slutten av April(jente) eller begynnelsen av mai(gutt):bored: Så får vente å se:D

Stemte med siste men ingen av de andre.
Nå står det jente så blir spennende å se:happy:
Jeg tror gutt nå men står jente.

Stemte på første - gutt
Sier jente nå.

Stemte ikke på første. Kartet sa jente, det ble en gutt.
Stemte på nr to. Kartet sa gutt og det ble det.
Denne gangen sier kartet jente, så vi får se:smiley-bounce015

Stemte på første, en jente. Sier jente denne gangen og, så blir spennende å se:)

Stemte på første; jente :) sier jente denne gangen også, blir ikke overasket da vi er nesten bare jenter i hele familien:p

Stemte med forrige mann, sto gutt og ble gutt.

Ser ut til det stemmer denne gangen også, sier gutt og i følge ultralyd blir det gutt denne gangen og:)

Edit: ser at jeg sneik litt her:yuck:

Stemte med forrige mann, sto gutt og ble gutt.

Ser ut til det stemmer denne gangen også, sier gutt og i følge ultralyd blir det gutt denne gangen og:)

Edit: ser at jeg sneik litt her:yuck:

Hihi. Lurte på kordan de hadde klart å finne kjønn allerede:hilarious:

Back
Topp