Kinesisk fødselskart

Jente, i flg den skulle også forrige bli en jente, det ble en gutt.

Så morsomt, jeg har sett på en annen versjon av sånn kalender. De sier begge at jeg skal få jente, men både jeg og mannen tror det blir en gutt :)

Stemte sist når jeg fikk jente faktisk![emoji4] men nå sier det gutt, og jeg er like dårlig som jeg var med hun.. spennende å se hva det blir!

Sier vi får gutt[emoji16] Har to gutter og en jente fra før. Stemte kun med jenten [emoji1305]

Sier jente nå. Har ikke stemt før.

Har stemt med bare 1 av 3 her, så tar det med en klype salt :) blir spennende å se :)
Har tatt den ring testen over magen og håndleddet med alle, å det har faktisk stemt hver gang :)

Min sier at jeg får jente![emoji3] Etter to gutter som stemte så krysser vi fingrene for at det stemmer [emoji1319]

I følge det kartet der skulle jeg vært en gutt. Og det skulle datteren min (som jeg mistet halvveis i sist svangerskap) også vært. (Jeg hadde termin samme pr dager etter min egen bursdag og var da samme alder som mamma var da hun fikk meg [emoji6]).

I følge det kartet der venter vi jente. Men hvis vi skal følge kartet slik det blir i slekta mi, så blir det gutt

Stemte med jente forrige gang.. får se om det stemmer denne gangen [emoji5]

Back
Topp