kinesisk fødselskart:

Første gang gikk det ikke, da jeg var 16år. Andre gang viste den gutt, men jeg fikk jente. Denne gangen viser den jente, blir spennende å se, for jeg har litt guttefølelse :)
 
Første sa gutt, ble jente
Andre sa jente, ble jente
Denne sier nå gutt, og drømte her om dagen at det ble gutt, ellers ingen spesiell følelse
 
Sier jente☺️ Blir mitt første barn så spennende å se om det blir å stemme. Har jentefølelse selv også☺️☺️
 
Stemte med gutt sist gang, denne gangen skal det være jente i følge det kinesiske kartet. Har på følelsen av at det er gutt, og håper det er gutt også hehe. Blir selvsagt ikke skuffet eller lei meg om det blir jente, hun skal være like velkommen. Men får vi gutt har vi alt av klær og sko frem til 3 år å slipper å kjøpe noe som helst :)
 
Stemte med gutt sist gang, denne gangen skal det være jente i følge det kinesiske kartet. Har på følelsen av at det er gutt, og håper det er gutt også hehe. Blir selvsagt ikke skuffet eller lei meg om det blir jente, hun skal være like velkommen. Men får vi gutt har vi alt av klær og sko frem til 3 år å slipper å kjøpe noe som helst :)

Haha, jeg håper på at det er en jente men har en guttefølelse. Vi har MASSE klær, utstyr og sko etter forrige frøkna. Hadde vært økonomisk lettere om vi får ei jente ;)
 
kartet sier: jente
jeg har på følelsen på jente
ul i går uke 13: hun sa det mest sannsynlig er jente
 
Er det nytt kart?

Forrige gang sa det jente og fikk jente (men nå sier det gutt).

Denne gangen sier det også jente, og er også det magefølelsen sier.
 
Er det nytt kart?

Forrige gang sa det jente og fikk jente (men nå sier det gutt).

Denne gangen sier det også jente, og er også det magefølelsen sier.
Samme her, bare omvendt. Tror det må være to forskjellige kart..
 
Med første var jeg visst for ung for kartet :p

Nå sier det gutt, magefølelsen sier også gutt.
 
Stemte første gang. Å nå skal jeg ifølge denne få jente :-D
 
Forrige gang var det i grenseland men var såvidt på jente og stemte ikke. Ble gutt. Denne gangen mener kartet det blir jente så spent på om det stemmer denne gangen. Magefølelsen sier jente denne gang
 
Back
Topp