Kinesisk fødselskart

Noen sier gutt og noen sier jente :p De med sånn kalkulator regner meg som 23 år og da blir det gutt. Mens de andre mer "vanlige" kinesiske kalenderne ser jeg på tallet 22 (fordi jeg er 22 nå, blir 23 i mai) og da blir det jente.

Regner dere med den alderen der er i akkurat nå eller det året dere egentlig skal være så og så gammel?
 
Noen sier gutt og noen sier jente :p De med sånn kalkulator regner meg som 23 år og da blir det gutt. Mens de andre mer "vanlige" kinesiske kalenderne ser jeg på tallet 22 (fordi jeg er 22 nå, blir 23 i mai) og da blir det jente.

Regner dere med den alderen der er i akkurat nå eller det året dere egentlig skal være så og så gammel?

Akkurat samme her ;-)
 
Kartet stemte ikke i forhold til førstemann (som ble jente), men vi får se denne gangen! Nå sier kartet igjen at vi venter en gutt, men en tidlig magefølelse tror det blir en jente denne gangen også.. :)
 
Kartet stemte på førstemann som ble gutt, nr.2 skulle også bli gutt men der tok kartet feil, da fikk vi jente:) Denne ganger sier kartet at vi skal få en gutt, så det er spennende å se om det stemmer denne gangen da;)
 
Back
Topp