Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det jo enda mer spennende da hvor tidlig kan man se kjønn?Har stemt med mine 3, så får vi se om det stemmer igjen
Nei det er sant tror ikke på sånt heller egentlig, men litt morro er det joJeg skal få en gutt i følge den. Det blir spennende, men tror ikke på sånt. Det er 50-50 for folk så ikke rart at det ofte er riktig
Ja det er jo det. Jeg har også hørt at dersom man er kvalm og kaster opp så får man en gutt, men hvis man kun er kvalm så blir det en jente (sådan skal jeg ha en jente siden jeg er veldig lite kvalm) Og hvis man har mye halsbrann så blir det en hårete baby hahaha :-DNei det er sant tror ikke på sånt heller egentlig, men litt morro er det jo
Haha hårete baby.. Den har jeg ikke hørt før har hørt om man er dårlig så venter man jente- men det stemmer ikke med mine venninner som har født.. Har en venninne med ett av hver så uansett hva vi får sp har jeg arvemuligheterJa det er jo det. Jeg har også hørt at dersom man er kvalm og kaster opp så får man en gutt, men hvis man kun er kvalm så blir det en jente (sådan skal jeg ha en jente siden jeg er veldig lite kvalm) Og hvis man har mye halsbrann så blir det en hårete baby hahaha :-D
Det er deilig min venninne fikk en jente i juli, så kanskje jeg er heldig. Har kjøpt mye fint så hadde vært gøy og arve det hahaHaha hårete baby.. Den har jeg ikke hørt før har hørt om man er dårlig så venter man jente- men det stemmer ikke med mine venninner som har født.. Har en venninne med ett av hver så uansett hva vi får sp har jeg arvemuligheter
Ja det er jo det. Jeg har også hørt at dersom man er kvalm og kaster opp så får man en gutt, men hvis man kun er kvalm så blir det en jente (sådan skal jeg ha en jente siden jeg er veldig lite kvalm) Og hvis man har mye halsbrann så blir det en hårete baby hahaha :-D
Ja ikke sant! Har også en niese og nevø, men da må ting sendes og blir litt mer slitsomt antagelig.Det er deilig min venninne fikk en jente i juli, så kanskje jeg er heldig. Har kjøpt mye fint så hadde vært gøy og arve det haha
Få*** ikke på**Sist gang e var gravid, så skulle jeg i følge den på gutt.. Det ble jente ^^