Kinesisk fødselskart

MissV

Forelsket i forumet
Noen som har 'bevis' på at den stemmer? Er jo litt morsomt med disse 'mytene' om hva man får. I følge den skal jeg få en jente.. Hmm.. Morsomt med historier :)

Har stemt med mine 4 tidligere barn husker jeg når jeg sjekket sist. ;) Ikke sjekket enda denne gangen.

Uke 13 var jeg hos legen med siste og fikk da beskjed om at det var jente, stemte også.

Har tre gutter, i følge kartet skulle jeg fått jente-gutt-jente!!! Og nå sier det jente! Gjett om jeg stoler på det:P

Stemte ikke på meg forrige gang. Blir spennende å se denne gangen. Kartet sier at jeg skal ha gutt, og jeg er skråsikker på at jeg får gutt.

Vel den stemte ikke på første. Denne gangen sier den gutt (bv sin) og jeg tror jente.

Sjekka nå! Den har faktisk stemt begge gangene! Spennende å se om den har rett denne gangen også :)

Stemte med første jenta! Sier jente nå igjen også, men vet ikke om jeg stoler blindt på det altså...

Jeg skal få en gutt i følge den. Det blir spennende, men tror ikke på sånt. Det er 50-50 for folk så ikke rart at det ofte er riktig ;)

Nei det er sant :) tror ikke på sånt heller egentlig, men litt morro er det jo :)
Ja det er jo det. Jeg har også hørt at dersom man er kvalm og kaster opp så får man en gutt, men hvis man kun er kvalm så blir det en jente (sådan skal jeg ha en jente siden jeg er veldig lite kvalm) Og hvis man har mye halsbrann så blir det en hårete baby hahaha :-D

Ja det er jo det. Jeg har også hørt at dersom man er kvalm og kaster opp så får man en gutt, men hvis man kun er kvalm så blir det en jente (sådan skal jeg ha en jente siden jeg er veldig lite kvalm) Og hvis man har mye halsbrann så blir det en hårete baby hahaha :-D
Haha hårete baby.. Den har jeg ikke hørt før :) har hørt om man er dårlig så venter man jente- men det stemmer ikke med mine venninner som har født.. Har en venninne med ett av hver så uansett hva vi får sp har jeg arvemuligheter :)

I følge den så skulle lillemann ha vært en jente... Sier jente igjen, kanskje det vil si at det kommer en gutt til :P

Haha hårete baby.. Den har jeg ikke hørt før :) har hørt om man er dårlig så venter man jente- men det stemmer ikke med mine venninner som har født.. Har en venninne med ett av hver så uansett hva vi får sp har jeg arvemuligheter :)
Det er deilig :) min venninne fikk en jente i juli, så kanskje jeg er heldig. Har kjøpt mye fint så hadde vært gøy og arve det haha :)

Haha!! Hårete baby it is!! :D

Sist gang e var gravid, så skulle jeg i følge den på gutt.. Det ble jente ^^

Back
Topp