Kinesisk fødselskart

Jeg får en jente i følge denne :) er faktisk det jeg tror selv også ;p!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutt her..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ifølge den blir det jente denne gangen også :) Sist så stemte den med jente :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Gutt! :)

Det har stemt på meg de andre gangene med jente, nå så står det gutt :) får satse på at det fortsetter å ha rett ;)

TuMmY LoVe

Det stemte ikke på meg sist. Stod at jeg skulle få jente, men fikk en gutt:) denne gangen står det også at jeg skal få jente..

Gutt her. Stemte sist gang ;) men var veldig i mellom to perioder denne gangen så jeg havnet på hente den eb måneden og gutt på den andre. Hadde eggløsning type 30/31/1

Gutt her. Stemte sist gang ;) men var veldig i mellom to perioder denne gangen så jeg havnet på hente den eb måneden og gutt på den andre. Hadde eggløsning type 30/31/1
Er veld egentlig mellom to perioder her også, vi hadde sex 29 men eggløsningen var sirka rundt 3 mnd etter, så det er jente på den første mnd og gutt på den andre mnd :P blir spennende hva som stemmer!

♡Jente 2011
♡April 2015

I følge det skal jeg få jente, stemte på de 2 gutta som jeg allerede har :) Så hadde vært gøy om det stemte denne gangen også :D

Jente i følge den, men er overbevist selv om at det er gutt vi skal ha. Vet ikke hvorfor, men har en sterk følelse på gutt, hehe :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jente her;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Enda en jente :) Blir morsomt å se om d stemmer :)

Det stemte ikke sist gang for da fikk jeg jente, kartet sa gutt. Denne gangen sier kartet jente, så det blir spennende ;) Jeg har en jentefølelse.

Last edited:
Ble jente her visstnok =) Det hadde vært morsomt det, siden jeg har 2 gutter fra før =)

Står jente, men det gjorde det med sønnen min også :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp