Kinesisk fødselskart:)

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1405778606.289754.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1405778606.289754.jpg
    70,7 KB · Visninger: 30
Hos meg sto det gutt med min første og det stemmte :) Nå står det jente, men jeg har en liten feeling på gutt, så det blir spennende å se ! :)

Hos meg viser det gutt, det tror jeg selv også.
Men babyen var for sjenert til å vise kjønn på UL.

Første gang sa den gutt og det ble det, nå sier den jente og jeg tror selv at det blir en jente:) Må vente på oul i midten av august for å få svar;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kartet sier gutt (hvis jeg går ut fra at jeg var 24, ble 25 måneden etter og da hadde det blitt jente), natron testen jente :p Og morkaka var plassert på guttesiden, så blir spennende å se :) Selv føler jeg gutt :)

Kartet sier gutt (hvis jeg går ut fra at jeg var 24, ble 25 måneden etter og da hadde det blitt jente), natron testen jente :p Og morkaka var plassert på guttesiden, så blir spennende å se :) Selv føler jeg gutt :)
Jeg og hadde veldig følelse av kjønn å jaggu hadde jeg rett:) var nesten 100% sikker fra uke 5(da vi fant ut:p)
Blir spennende å se om din magefølelse er rett å :D

<3 vinter prinsesse <3

Ifølge kartet blir det jente, men magefølelsen sier gutt:-) så får se hva oul sier i begynnelsen av august

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er moro og se også om magefølelsene til folk stemmer:) haha jeg var såå skråsikker på jente at jeg hadde blitt overrasket om det var en gutt :p

<3 vinter prinsesse <3

Kartet sa jente med førstemann, og det stemte. Med nummer to sa det gutt, men det ble jente. Denne gangen står det jente. Har ingen direkte magefølelse, men familien har alltid fleiper med at om vi skulle få en til en gang, så ble det helt sikkert jente, siden vi har to fra før. Søsteren min har to gutter, og broren min har tre. Ingen jenter.

Stemmer med nr 2 men ikke med nr 1, men så har de jo 50% sjanse for å lykkes.
Tror nok det er god gammaldags humburg

Back
Topp