Kinesisk fødselskart, vite kjønn osv

Ut fra kartet blir det jente, men den sa gutt forrige gang, men tror ikke helt på det der jeg:p vi har 90% jenter på min side av familien, å mannen min har fått to jenter, så jeg tipper bi bare får jenter jeg:p håper litt på gutt denne gangen, men så lenge det kommer en frisk baby så spiller det ingen rollexsmile9

Jente ifølge kartet, men foreløpig er det så ulikt fra sist jeg gikk med jente at jeg har en skikkelig guttefølelse.

Gutt ifølge kartet. Er tidlig enda, har så har ikke noen følelse. Forrige svangerskap trodde jeg jente og det var ei jente, så blir spennende å se på hvordan magefølelsen utvikler seg med tiden:)

Har snakket med en spådame før jeg ble gravid, hun sa det ble jente, men er litt skeptisk siden vi har to gutter fra før.

Bare husk at dere må regne om fra den vestlige kalenderen til kinesisk kalender da :) hvis dere ikke har korrekt lunar alder og måned så kan resultatet bli annerledes

Det står at vi skal ha jente, men det stod det med forrige også og det stemte ihvertfall ikke.

Brukte en kalkulator som sa det blir gutt - jeg tastet også inn data for eldstebarnet (jente) og fikk at hun også skulle være gutt.. så...

Sto gutt på min forrige unge, og det stemte ikke. Står gutt denne gang også, men jeg tror faktisk at det blir gutt denne gangen:happy:

Back
Topp