Kinesisk fødselskart, vite kjønn osv

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Alltid gøy med ting som skal kunne fortelle noe om kjønn på barnet osv.. tar kartet med som noe moro klart. Stemte forsåvidt begge foregående med guttakrutt..

"Stemmer det" og det går bra denne gangen kan vi vente oss ei lita jente.. men igjen er jo 50/50 sjans for allikevel hehe..

Begge foregående ville vi vite kjønnet på OUL, tror også vi vil denne gangen:)

Hva med dere andre?

Ut i fra det kinesiske kartet kommer en gutt:-) blir spennende å se om det stemmer.

I følge det kinesiske fødselskartet skal det bli jente. Spennende å se om det stemmer:)
Vi vil nok vite på OUL

Ifølge kartet blir det jente på oss.

Ønsker også å vite kjønn på OUL :)

Det blir gutt her, om dette kartet har noe for seg :dummy: Har et ønske om å kjøre mye kjønnsnøytralt av klær og interiør, og tenkte derfor at det ikke var så viktig å vite kjønnet. Foreslo dette for samboer, som var helt uenig. Det kan jeg jo for så vidt forstå :hungry:

Last edited:
Hvis alt går bra så blir det jente her ifølge kartet ❤ Det hadde vært stas siden jeg har en gutt fra før av.
Jeg vil vite kjønn på OUL hvis jeg kommer så langt ❤

Vet ikke en gang hva det er. Kjønnet er ikke så viktig, bare barnet får bli lenge i magen og er friskt

fant det nå. gjelder det fra første dag i siste mens eller når EL var? Dersom det er EL blir det gutt, og om det er første dag i siste mens så blir det jente

Ifølge kartet blir det gutt. Stemte sist :)

fant det nå. gjelder det fra første dag i siste mens eller når EL var? Dersom det er EL blir det gutt, og om det er første dag i siste mens så blir det jente
Det gjelder måneden barnet blir unnfanget og hvor gammel du er når det skjedde :)

Det kinesiske fødselskartet sier at det blir jente. Det gjorde det sist gang også og da ble det jente! :hilarious: Gleder oss til å finne ut kjønnet når den tid kommer ;)

Vanskelig... eltesten og tempen var ikke helt enige denne perioden, så spørs om el var 31 eller 1 :p

Kartet sier gutt men jeg har et helt likt svangerskap som når jeg fikk jente så tror det blir en ny jente :D

Jente her :joyful: Ser ut som det skulle blitt jente nesten uansett når jeg ville blitt gravid i år.

Ifølge kartet ser det ut som gutt, og det trur jeg kan stemme med symptomene denne gang i forhold til tidligere, om det har noe å si. Skal uansett ikke vite kjønn før fødsel, så blir mange måneder i spenning :)

Tror det blir jente som kartet sier :) For vi hadde sex to dager før el i den fruktbare perioden og de sier jo at jentesæden er den som lever lengst :P at hvis man vil ha gutt burde man ha sex på eldagen for de er raskere

Back
Topp