Kinesisk fødselskart - Stemmer?

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016

Jeg har nå testet ut det kinesiske fødselskartet. Står at jeg skal få en jente. 

Helt ærlig så tror jeg vel ikke at dette er noe å basere kjønnet på..

Men jeg lurer på om det er noen som det faktisk har stemt med? 

Fødselskartet  (link)

 
Stemte for meg ihvertfall, men det er jo faktisk hele 50 % sjanse for at den skal ha "rett", så jeg ville ikke lagt så mye i det...
 

Så en artikkel her på babyverden at det stemte 99%.. Det tror jeg nok ikke er helt tilfellet.

Tipper det er ganske bingo om man får det som er spådd eller ei ;)

 


Knøttebærer skrev:
Stemte for meg ihvertfall, men det er jo faktisk hele 50 % sjanse for at den skal ha "rett", så jeg ville ikke lagt så mye i det...


enig med denne hehe
 
Har ikke stemt her i det hele tatt. Skulle hatt en gutt nå, og en gutt i svangerskap nummer 2, men begge var/er jenter.
 
Stemte de to første gangene. Får se senere i uka om det stemmer denne gangen også:-)
 

Blir spennende ;)

Jeg drømte her om dagen at min er en gutt. Stoler mer på det enn det kartet :p 

 
Stemte med storesøster :)
Men ikke denne gang med lillesøster,hun skulle vært gutt i følge kartet.

Stoler heller mer på magefølelsen,som har stemt begge gangene i mitt tilfelle ;)
 
Stemte med meg :) Men som nevnt over, sjansen er jo like stor som at det er rett som at det er feil... ;)
 
Stemte ikke her. Ren tilfeldighet og humbugg tror jeg det er basert på Hehe:)
 

Stemmer ikke her, ikke med noen av mine...

Eldstemann skulle vært jente, mellomste pia skulle vært gutt, og lillegutt i magen skulle vært jente....

 
Var feil med begge mine.
 
Haha, ifølge kartet, så får jeg ei jente, og tilogmed så skal de 4 nærmeste månedene da jeg ble gravid også være jentemåneder, men jeg så tydelig at det var en gutt på ultralyd.. :p Kjønn er nok mer tilfeldigheter altså :p
 
På meg har det faktisk stemt alle 3 gangene :) Jente-gutt-jente
 
Stemte på begge :)

Men det er jo 50/50, så tror ikke på kartet, selv om det er gøy å se litt på sånne ting :)
 
Stemte med alle mine 3 faktisk, kanskje jeg må begynne å tippe lotto??
 


Snodig skrev:
Stemte med alle mine 3 faktisk, kanskje jeg må begynne å tippe lotto??

Hehehe. Ville nok vurdert det ja ;-)

 
Stemmer ikke for meg. Det sier at jeg skal få jente, men får gutt :) 
 
Back
Topp