Kinesisk Fødselskart! Kjønn?

Jente, men har en følelse på at det er gutt [emoji4]
 
Gutt og føler jeg kommer til å få gutt. Men ei på jobb og mormor har drømt at det blir en jente :p :p folk skal liksom gjette! Men så har de ca 50% sjanse for å få rett og da :)
 
Jente[emoji41] kanskje det stemmer[emoji173]
 
Mener å huske begge mine andre to viste jenter og ble gutter så denne gangen viser kartet gutt så satser på jente [emoji28][emoji12]
 
Gutt, er to inni her så blir spennende å se om det blir begge to, en eller ingen :joyful:

Morsomt å lese hvem det har stemt for og ikke.
 
Gutt[emoji4] sa jente sist å stemte[emoji4] spennende[emoji4]
 
Gutt! Blir spennende å se, det stemte sist [emoji4]
 
Det sier gutt :)
Jeg har ingen stor følelse på det foreløpig, men samboeren min er overbevist om at det blir jente!
 
Ser ut som gutt på meg også. Og om det er slik at jenter gjør mor kvalm, men ikke gutter, så er det flere ting som kan tyde på gutt. Vet ikke om vi vil vite på ultralyd, så det blir spennende å se :)
 
Blir vist jente hos oss da, vist dette slår til. Ønsker oss ei lita prinsesse, og bonusen har sagt tidligere at han vil ha lillesøster og ikke lillebror. Men baby er velkommen uansett <3
 
Kartet sier jente, men magefølelsen sier gutt. Sist sa kartet og magefølelsen jente, og det ble jente
 
Kartet sier gutt, og det sier magefølelsen også [emoji4]
 
Kartet sier jente. Jente på førstemann også, og det stemte. Denne gangen har jeg guttefølelse. Det blir spennende å se[emoji4]
 
Gutt. Har ikke stemt før
 
Back
Topp