Kinesisk fødselskart, hva slags kjønn venter du?

Kartet tar utgangspunkt i unnfangelse, og jeg har en IVF baby som er unnfanget en syklus før det ble satt inn. Så babyen ble unnfanget i mars, da sier kartet jente, men embryoet ble satt inn i april, da sier kartet gutt. Hvordan skal kartet da leses? Dette av ren nyskjerrighet
 
Kartet tar utgangspunkt i unnfangelse, og jeg har en IVF baby som er unnfanget en syklus før det ble satt inn. Så babyen ble unnfanget i mars, da sier kartet jente, men embryoet ble satt inn i april, da sier kartet gutt. Hvordan skal kartet da leses? Dette av ren nyskjerrighet
Vil tro unnfangelse med tanke på at det er da kjønnet bestemmes.
 
Jente, men vi er hellig overbevist om at dette er en gutt:Heartblue
 
I følge kartet er jeg gravid med jente :love017 Dog viste kartet gutt ved førstemann, men det var en jente:):Heartred
 
Kartet sier gutt :Heartblue Selv har jeg en følelse på jente, så blir spennende å se :)
Sist sa kartet jente, og det stemte.
 
Jente :cool: Stemt de to andre gangene, så blir spennende å se.
 
Kartet sier gutt men venter jente. Samme som sist :laughing021 Så her har kun kartet stemt 1 av 3 ganger
 
Sier gutt. Kartet har stemt med de 2 andre
 
Kartet sier jente, men tror selv at det blir gutt. Artig å se ulike spådommer/tolkninger. Spiller uansett ingen rolle hvilket kjønn det blir, håper bare babyen er frisk☺️
Stemte ikke her. Det er en gutt :Heartblue
 
Her har kinesisk fødselskart stemt tre av tre ganger :woot: vi venter vårt tredje barn nå. Kartet sier jente og vi venter jente
 
Her stemte det på 2 av 2! Sa jente sist, og det ble det, sa jente nå, og det blir ei jente til! :Heartpink
 
Back
Topp