Kinesisk fødselskart, hva slags kjønn venter du?

Atchibah

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Dette skrev jeg da jeg ventet lillebor:
Jeg synes det er spennede med fødselskart, spådommer og tolkninger av drømmer. Her har vi det kinesiske fødselskartet. Det stemmer med begge mine jenter, så veldig spent på om det stemmer nå, da skal vi isåfall få en gutt.

Du tar alderen din i mnd unnfangelsen tok sted.
 

Vedlegg

  • Kinesisk_fodselskart1.jpg
    Kinesisk_fodselskart1.jpg
    185,3 KB · Visninger: 322
Sier jente på meg også :).
Stemte på minste frøkna
Stemte på frøkna på 5,5
Stemte ikke på frøkna på straks 8
 
Kartet sier jente, men det gjorde det når minstemann kom også :angelic:
Nr 1 og 2 stemte kartet, så håper egentlig det stemmer nå også;)
 
Sier jente, håper det stemmer, men blir glad om det er gutt også :happy:
 
Sier jente her, sa jente med begge guttene mine også :hilarious: i vår familie er det svært sjendent å få jente, blandt meg og søskene mine har det kommet 10 gutter og 2 jenter så hvis de sier jente på ultralyd så kommer jeg ikke til å tro det før ungen er ute og jeg ser det selv :hilarious:
 
Riktig på 1 av 2 og sier nå jente, blir spennende:)
 
Det sier gutt på meg og jeg fikk en spådom fra etsy som også sa gutt.
På den annen side, både fødselskartet og ultralyden sa jente sist og det var jo feil:hilarious:
For ordens skyld så ba spådamen på etsy om fødselsdato så hun vet alderen min;) Men hun hadde rett i at januar var en viktig måned for meg.
Blir spennende dette:woot:
Noen som allerede har en føling selv på hva det blir? Jeg har ikke ennå.
 
Det sier gutt på meg og jeg fikk en spådom fra etsy som også sa gutt.
På den annen side, både fødselskartet og ultralyden sa jente sist og det var jo feil:hilarious:
For ordens skyld så ba spådamen på etsy om fødselsdato så hun vet alderen min;) Men hun hadde rett i at januar var en viktig måned for meg.
Blir spennende dette:woot:
Noen som allerede har en føling selv på hva det blir? Jeg har ikke ennå.
For en ukes tid tilbake drømte jeg at jeg var på ultralyd, og vi så tydelig det var en gutt :hilarious: Derfor tror jeg at jeg får gutt
 
Kartet sier jente på meg. Tror selv jeg får jente da vi nesten ikke har gutter i familien. Blant meg og mine søsken er barna fordelt slik: 5 jenter og 1 gutt :)
 
Kartet sier jente :joyful: For meg så spiller det ingen rolle hvilket kjønn det er, men vet at mannen holder en ørliten (stor) knapp på gutt
 
For en ukes tid tilbake drømte jeg at jeg var på ultralyd, og vi så tydelig det var en gutt :hilarious: Derfor tror jeg at jeg får gutt
Så spennende:woot: Er noe sånt jeg håper på å oppleve. Det var nemlig mange ting som etterhvert tydet på at EM kom til å være gutt selv om alt og alle sa det motsatte.


Kartet sier jente på meg. Tror selv jeg får jente da vi nesten ikke har gutter i familien. Blant meg og mine søsken er barna fordelt slik: 5 jenter og 1 gutt :)
Det var skjevfordeling hos dere altså:hilarious: Sånn er det her og bare motsatt, svigermor har 8 barnebarn og bare en av dem er jente.
 
Så spennende:woot: Er noe sånt jeg håper på å oppleve. Det var nemlig mange ting som etterhvert tydet på at EM kom til å være gutt selv om alt og alle sa det motsatte.



Det var skjevfordeling hos dere altså:hilarious: Sånn er det her og bare motsatt, svigermor har 8 barnebarn og bare en av dem er jente.
Såpass ja! Blir veldig spennende å se:)
 
Så spennende:woot: Er noe sånt jeg håper på å oppleve. Det var nemlig mange ting som etterhvert tydet på at EM kom til å være gutt selv om alt og alle sa det motsatte.



Det var skjevfordeling hos dere altså:hilarious: Sånn er det her og bare motsatt, svigermor har 8 barnebarn og bare en av dem er jente.
Når jeg gikk gravid med jenta vår drømte jeg om en baby i kledd rosa. Skjønte ikke at det var et hint før lenge ut i svangerskapet :hilarious:
 
Forrige gang sa den jente, og jeg fikk gutt.
Nå sier den gutt, så vi får se :)
Etsy readingen sa jente.
Så det blir spennende å se :love017
 
Back
Topp