Kinesisk fødselskart - hva får du?

Atchibah

Betatt av forumet
Julimammaer 2016
Jeg synes det er spennede med fødselskart, spådommer og tolkninger av drømmer. Her har vi det kinesiske fødselskartet. Det stemmer med begge mine jenter, så veldig spent på om det stemmer nå, da skal vi isåfall få en gutt. :sign17
 

Vedlegg

  • Kinesisk_fodselskart1.jpg
    Kinesisk_fodselskart1.jpg
    185,3 KB · Visninger: 190
Stemte ikke sist med min.. denne gangen sier den gutt, så vi får se!
 
Denne stemmer på mine to barn, og står at vi har jente på vei denne gangen. Vi venter tvillinger nå.

Det er så mange ulike sånne kinesiske fødselskart! Med noen skal man regne om til mors «lunar age» ved unnfangelse og så følger månedene noen andre datoer (etter kinesisk kalender, ikke vestlig). Så noen ganger stemmer det på mine to, andre ikke. Jeg også synes sånt er ganske spennende likevel da, haha! :p
 
Står at jeg skal få jente, men drømmer stadig at jeg skal få gutt. Ukene frem til man får vite kjønn kommer til å gå veldig sakte☹️
 
Stemte ikke på noen av mine! Jeg fikk motsatt av det som sto! Men ifølge kartet skal jeg ha jente :)
 
Stemte på meg forrige gang, med jente. Skal ifølge dette ha 2 jenter til! Vi får se ;)
 
Hvis det er mors alder på unnfangelsestidspunktet, skal vi ha en jente. Hvis det er på fødselstidspunktet, blir det en gutt.

Tidlig ultralyd ga indikasjoner på gutt, men jeg føler egentlig mest at det er en jente, men svaret får vi i hvert fall endelig i november :love7
 
Ut i fra dette skal det bli gutt, men ut i fra tidlig ultralyd og nub theory skal det bli jente:p Skal på ultralyd igjen når jeg er 13+4, da får vi nok sett kjønn:dummy::dummy1:
 
Stemte på guttungen og på engelen, så stemmer det igjen så er det jente jeg skal få :p men får se hva de sier på de neste ultralydene :D
 
I følge dette blir det en gutt, ser at det ikke stemte med forrige:happy:
 
Denne stemmer med datteren min født i 2019. Litt usikker på om jeg hadde eggløsning 31 juli eller 1. august. Trooor eggløsning var 31.juli og det tilsier gutt. Mange rundt meg tror gutt denne gangen, men jeg ser for meg at jeg kun får jenter… blir spennende å se :D
 
Det stemte forrige gang, da ble det gutt:) Denne gangen så tilsier det at det skal bli jente, så er spent på å få høre:happy:
 
Det har stemt denne gangen :hilarious: har ikke stemt på de to andre gangene :hilarious:
 
Noen flere det har stemt til? Vi gleder oss veldig til neste uke, og finne ut om vi får gutt eller jente:happy:
 
Det stemte den siste gangen! :hilarious: De to første gangene stemte det ikke!
 
Back
Topp