Kinesisk fødselskart - får du gutt eller jente?

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Standard, denne må med :laughing002

Kinesisk fødselskart viser om det blir gutt eller jente. Det kinesiske fødselskartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted.

Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale. Der linjene møtes finner du barnets kjønn. Hva får du i følge dette kartet?

Må bare si at den har stemt kun 1 av 6 ganger på meg! :smiley-angelic006 I følge dette kartet får vi gutt. Så får vi nå se med tiden om det stemmer :binkybaby Fra før har vi gutt og jenter x5. Klarer ikke å se for meg at vi får gutt etter alle jentene, men samtidig klarer jeg ikke å se for meg at vi får jente nr 6 heller :joyful:

IMG_5059.jpeg

Jente denne gangen.
To av fire barn har det stemt på hos meg.

Jente :Heartpink
Den har stemt på 2 av 3 barn

Ut fra denne blir det gutt, spennende å se om det stemmer :)

Jente på første (stemte), gutt denne gangen da! Hadde vært kjekt. Vil gjerne ha en gutt også

Denne aner jeg ikke denne gangen. Hadde el etter at jeg la meg 30.april. Aner ikke hvilken side av midnatt det skjedde på :confused004 Skjedde det 30.april sier den gutt, skjedde det 1.mai sier den jente. Den sa for øvrig jente med første og det var skivebom :p

Jente - det er magefølelsen også (men gutten er også velkommen :love7 )

Jente. Stemte på forrige og, så spennende å se om det gjør det denne gangen og!

Back
Topp