Kinesisk fødselskart- får du gutt eller jente?♡

Sier jente her , men tviler sterkt på det, er guttemamma jeg stemte på forrige (gutt), førstefødte ble jeg gravid med før jeg ble 18 år, så den kan jeg ikke se om stemmer eller ikke.

I følge kartet får jeg jente :happy: Med forrige barn viste kartet gutt, men det ble jente! Så det blir spennende å se denne gangen:Heartpink:Heartblue

Jente her :Heartpink Det kinesiske kartet har vist jente på begge mine tidligere men første ble gutt og siste var riktig da det ble ei jente :happy:

Jente sier den! Første viste gutt, var jente. Neste viste gutt og var gutt. Har foreløbig ingen følelse. Vi får se i juni :love2

i følge kartet blir det jente, men det har den sakt de 4 andre gangene også :hilarious: har 3 gutter og ei jente:Heartred

I følge kartet, gutt :Heartblue
Det stemte på min første, min andre som eg mistet sku i følge kartet vært en jente :Heartpink når eg fortalte til min lille gutt på 4 år at babyen døde, så kalte han den med en gang søsteren hans :Heartred

Testet kartet på min mor som har født 7 barn! Det stemte på alle :notworthy

Så bare å stålsette seg for 2 gutter :happy6

Når jeg ble gravid er jeg 28, da står det jente, men jeg er jo 29 år neste år så da sier det gutt

Du skal gå ut ifra alderen du er den mnd du har eggløsning/blir gravid❤️

Gutt, men hvis babyen tenker være like sein som storebror var, blir det kanskje jente :angelic:
Hvis vi finner ut på UL at det er jente så skal jeg bare anta at jeg går minst en uke over på nytt :hilarious:

Kartet sier gutt:Heartblue Om det stemmer blir 7 åringen fornøyd, han ønsker seg en lillebror:p

Back
Topp