Kinesisk fødselskart [emoji5]

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
f40d7817623105922c52459cb8df9b9c.jpg
f40d7817623105922c52459cb8df9b9c.jpg


Har dere troen på denne?
Hva venter dere om dere følger kartet?

Blir jente på meg om denne stemmer [emoji5] Moro å se mtp ordinær ul om noen laaaange uker..

Moro å sammenligne uansett om det stemmer eller ikke [emoji5]
 
1453d35aeb1dbc4a961e40177cab97d6.png


Har dere troen på denne?
Hva venter dere om dere følger kartet?

Blir jente på meg om denne stemmer [emoji5] Moro å se mtp ordinær ul om noen laaaange uker..

Moro å sammenligne uansett om det stemmer eller ikke [emoji5][/QUOTE]
 
Har ikke troen, har ikke stemt med noen av de andre barna mine. [emoji14] nr sier kartet skulle bli gutt, fikk en jente, og motsatt på nr.2 [emoji14]
 
Stemmer ikke på de to første barna [emoji28] Skulle vært gutt begge jentene mine ifølge dette, og nr 3 blir visst også gutt... hadde ikke blitt lei meg om det betyr at denne også blir jente [emoji23]
 
Stemte på jenta mi, men ikke på gutten min:)
Ifølge kartet blir det en gutt igjen denne gangen. Får vente og se;)
 
Stemte ikke sist, viste gutt men ble jente, denne gangen viser den jente.. for se om det da blir motsatt også denne gangen...
 
Jeg har 2 gutter fra før!! Jeg krysser fingrene for at det stemmer med ei litta tulle denne gangen. Misforstå meg rett; begge kjønn er hjertelig velkomne og ønsket [emoji5][emoji5]
 
Sikkert dumt spørsmål, men er de månendene bortover den måneden man har termin? Så hvis jeg er 28 år og har termin i sept. så sier kartet gutt? :)
 
Den stemte ikke på meg [emoji4] Fikk gutt forrige gang, men den sa det skulle bli jente. Sier jente denne gangen også, men vi får nå se på det [emoji13]
 
Back
Topp