Kinesisk fødselskalender

Dette tror jeg null på, har ikke stemt på noen av mine og det finnes drøssevis av forskjellige kart som gir forskjellige svar [emoji57]

Kalenderen sier gutt, ringtest jente og magefølelsen jente. Sist sa kalenderen jente, ringtest gutt, magefølelsen gutt og ut kom en gutt:p

Den sier jente, men vil helst ha gutt.. vi får se ;)

Jente ifølge denne.
Men siden det er mannen som velger kjønn burde det ikke være hans alder [emoji23] om jeg bruker hans alder er det fremdeles jente [emoji23]

Stemte ikke forrige gang. Skulle få jente men fikk gutt. Denne gangen står det gutt.

Haha, vet ikje helt hvilke utregning eg skal bruke. Ettersom dette er frysforsøk der unnfangelsen i teorien fant sted i november 2014 :p
Har samme ''problem'' :P Blir gutt viss jeg regner fra befruktning, jente viss jeg regner fra innsetts-måneden. Så da er det jo 100% sikkert at en av de er rett :P

Denne sier jente. Sist sa den gutt og vi fikk jente [emoji12]

Jeg tror jo egentlig dette er helt tilfeldig. Men ut fra dette stemte det med første :-) spår gutt på neste, så blir spennende å se [emoji4]

Ring test sier jente og gutt.

Kinesisk kart kan bare si et kjønn. Der står det jente. Men det interessante oppi dette er at el var midt i månedskifte. Så den ligger faktisk på bytte mellom gutt og jente.

Back
Topp