Kinesisk fødselskalender

Prøverpånr4

Forelsket i forumet
Desemberlykke2017
Gutt eller jente?
Finn alderen din der barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale :joyful: Jeg får gutt, hva får dere? Blir spennende å se :p

Vedlegg

• IMG_1729.JPG
    IMG_1729.JPG
    376,6 KB · Visninger: 134
Gutt her, jente på ringtesten og natrontesten. Blir spennende [emoji4]

Natrontest? Nå ble jeg nysgjerrig :wideyed:
Du putter oppi 2t-skjeer med natron i noe som du kan tisse i. Så når du tisser i det så skjer én av to ting: bruser og kommer skum på (gutt) eller det skjer ikke noe (jente). Jeg måtte bare prøve den :p

Jeg er litt usikker på nøyaktig dato for EL. Det var mellom 30mars-1 april.. så gutt eller jente [emoji28]

Du putter oppi 2t-skjeer med natron i noe som du kan tisse i. Så når du tisser i det så skjer én av to ting: bruser og kommer skum på (gutt) eller det skjer ikke noe (jente). Jeg måtte bare prøve den :p
Uuuuh! Jeg har nemlig natron i skapet! Da skal jeg prøve med en gang! Eller må det være morgen urin? Har kanskje i noe å si :joyful:

Sier gutt her

Uuuuh! Jeg har nemlig natron i skapet! Da skal jeg prøve med en gang! Eller må det være morgen urin? Har kanskje i noe å si :joyful:
Jeg gjorde det når jeg ikke hadde vært på do på en stund, tenkte ikke over om det var morgen- eller kveldsurin :p

Back
Topp