Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men magefølelsen sier gutt
Blir spennende å se...Natrontest? Nå ble jeg nysgjerrigGutt her, jente på ringtesten og natrontesten. Blir spennende [emoji4]

Du putter oppi 2t-skjeer med natron i noe som du kan tisse i. Så når du tisser i det så skjer én av to ting: bruser og kommer skum på (gutt) eller det skjer ikke noe (jente). Jeg måtte bare prøve denNatrontest? Nå ble jeg nysgjerrig![]()
Uuuuh! Jeg har nemlig natron i skapet! Da skal jeg prøve med en gang! Eller må det være morgen urin? Har kanskje i noe å siDu putter oppi 2t-skjeer med natron i noe som du kan tisse i. Så når du tisser i det så skjer én av to ting: bruser og kommer skum på (gutt) eller det skjer ikke noe (jente). Jeg måtte bare prøve den![]()

Jeg gjorde det når jeg ikke hadde vært på do på en stund, tenkte ikke over om det var morgen- eller kveldsurinUuuuh! Jeg har nemlig natron i skapet! Da skal jeg prøve med en gang! Eller må det være morgen urin? Har kanskje i noe å si![]()
Jeg prøvdeJeg gjorde det når jeg ikke hadde vært på do på en stund, tenkte ikke over om det var morgen- eller kveldsurin![]()
Samme herKinesisk - gutt
Ringtest - gutt
Natrontest - gutt
De sier såJeg prøvdebruste og skummet på toppen
gutt??