Kinesisk fødselkart

Sa jente på første, men det ble gutt
Sier gutt nå, og har en følelse på gutt denne gangen, men jeg hadde en følelse på jente sist også. Får bare vente å se

Gutt! Har en liten gutt på 11 måneder. Så det hadde jo vært fint med to små gutter :love7

Jente med nr. 1 og det stemmer! ❤️

Får gut denne gongen ifølgje kartet, blir spennande å sjå om det slår til!
:love7

Me blir overlykkelige uansett kjønn, berre alt går bra.

Me satte for øvrig inn to embryo (IVF) denne runden, så er ein liten sjanse for at det er to inni der også, det hadde jo vore aldeles fantastisk! :knegg: :Heartred:Heartred

Viser jente nå.
Viste gutt med nr 1, det stemte.
Viste jente med nr 2. Stemte ikke.....!
Så kan vel si...! Hmmm 50/50 :-D

Jente, men det har det vist før og uten at det stemte. Så kan ikke si jeg setter min lit til det:pMen moro å se uansett da:)

I følge kartet blir det jente, men i følge kalkulatoren blir det gutt :hilarious:
Og eg sjølv heller mest mot gutt om eg ser bakover på slektstreet

Har stemt på begge mine to jeg har fra før
Først gutt så en jente.. Sier hente denne gangen også

Gutt i følge kartet

Skulle hatt gutter alle gangene i følge kartet, første ble en jente . Og de to andre gutter. Gutt denne gangen også sier det

Det stemte med jente på første, nå viser det gutt denne gangen, det blir spennende å se :happy4

Første viste jente og da stemte. Andre viste gutt, men ekstrautstyret har eg ikkje sett nåke te... nå vise da jenta...

Første viste gutt, og det ble gutt.
Denne gangen viser det jente, så det blir spennende å se:)

Jente viser denne; og vi har med vilje ikke tatt rede på hva vi får-så tiden vil vise!

Den viste jente sist gang også; og det stemte :)

Nå viser den jente og det stemmer. Men med de to andre barna har den også vist jente, men de er gutter. Så, har ikke den store troen på at det ligger noe sannhet i det kartet, hehe. Men litt morsom underholdning er det jo da:happy:

Back
Topp