Kinesisk fødselkart: Gutt eller jente?

Kartet sier jente:) Den har stemt på mine to andre barn! Spennende :)
 
Nr 1 var jeg for ung ved unnfangelse.
Nr 2 sier jente, ble gutt
Nr 3 sier gutt, ble gutt
Nr 4 sier gutt, ble gutt
Nr 5 sier jente..¯\_(ツ)_/¯ men regner med en gutt:p
Måtte bare sjekke om du hadde skrevet i denne tråden :hilarious: Blir jo spennende å se om de hadde rett på TUL!:Heartpink
 
Nr. 1 kartet sa gutt ble jente
Nr. 2 kartet sa gutt ble gutt
Nr. 3 kartet sa gutt ble gutt
Nr. 4 kartet sa jente ble jente
Nr. 5 kartet sa gutt ble jente

Sistemann sier kartet gutt - mannen mener gutt (han bruker å ha rett :angelic: )

Så 3 av 5 riktige så langt, om det blir feil denne gangen er det altså 50 % rett og galt hos oss :laughing002

Ser ute sin kartet (og mannen) hadde rett denne gang!
 
Men når jeg sjekket igjen opp mot fertility friend, så ser jeg at nummer fem sier jente ikke gutt! Om jeg har husket riktig på min alder :hilarious: mulig der jeg har sett feil sist.. Og om jeg sier nummer en ble unnfanget desember, ikke januar, så stemmer det på henne og :D Vi hadde sex nyttårsaften, og kjente eggløsning dagen etter. Men strengt tatt kan vi jo si desember :knegg: og da passer det på alle seks!!
 
Sier gutt, men på TUL trodde hun kanskje jente. Men skulle ta det med en klype salt altså. Men vi håper litt på jente, så håper hun har rett :angelic:
 
Nr1: kartet sa jente, ble gutt
Nr2: kartet sa jente, ble gutt
Nr3: kartet sa jente, ble jente
Nr 4: kartet sa jente, ble gutt
Nr 5: kartet sier jente, har enda ikke vært på ultralyd.

så hadde kartet stemt på meg ville jeg nå hatt 4 jenter og en ny jente på vei. Men jeg er omringet av gutter
 
Kartet seier jente og oul seier jente. Så det ligger an til å stemme med alle 3 for min del.
 
Back
Topp