Kinesisk fødekart

ninni 1

Forelsket i forumet
Har dere testa det kinesiske fødekartet på bv? Litt morsomt å se.
Ifølge det blir det gutt på meg. [:D] Så vi får se da...

Jepp, og i følge den skal jeg få ei J E N T E ! !

Skal ifølge den få en ny gutt !![:D]
Men prøvde den da jeg gikk med Tobias og da skulle han egentlig ha vært ei jente....[;)] Så tar dette kartet med en stooor klype salt...[8D]

Blir gutt her [:)]

Sjekka flere (for noen var forskjellig på meg forrige gang) Men ser ut som de sier gutt alle sammen nå altså [:D][:)]

I følge kartet nå skal jeg få jente, men sist skulle jeg fått gutt og da ble det jente..

Jente her[:)] og det stemte også med hva jeg skulle ha da jeg var gravid med mine to barn[:)]

Sist stod det jente og da kom en gutt, nå står det gutt så da tenker jeg at det kommer en jente.. [8D]

Jeg har funnet at det kinesiske fødselskartet på barnimagen.com og det på babyverden.com ikke er like. Jeg søkte da i et kinesisk (på engelsk), og det var likt som det på barnimagen.com.

Stemte med meg sist, og nå sier barnimagen og det kinesiske at det blir jente, babyverden sitt sier det blir gutt[8D]

Det har stemt med 8 av 10 venninner hvertfall, men det er vel kanskje tilfeldig[:)]

ORIGINAL: Cillia

Jeg har funnet at det kinesiske fødselskartet på barnimagen.com og det på babyverden.com ikke er like. Jeg søkte da i et kinesisk (på engelsk), og det var likt som det på barnimagen.com.

Stemte med meg sist, og nå sier barnimagen og det kinesiske at det blir jente, babyverden sitt sier det blir gutt[8D]

Det har stemt med 8 av 10 venninner hvertfall, men det er vel kanskje tilfeldig[:)]

Ja, ser at det på babyverden regner mor sin alder ved unnfangelse, og bim regner mors alder ved fødsel. Bim sitt fødselskart stemte på meg sist gang. [;)]

Det stemte sist, og denne gangen sier det gutt igjen[&:]

I følge det på BV får jeg jente nesten uansett hvilken måned det hadde klaffet i år, mens på BIM er det gutt... jaja, så mye klokere ble mann av det! hehe

Alle sier gutt hos meg..

Det står gutt hos oss!

Noen som har link til det som er på BV og det andre forumet ?

Det stemt med mine to, og denne gang står det at vi skal ha en jente :) 

Om det ble unnfanget før jeg fylte 22 er det gutt, om det ble unnfanget etter jeg fylte 23 er det jente[:D] Tror jeg hadde eggløsning på bursdagen min[8D]

ORIGINAL: Prøverpånr2

Om det ble unnfanget før jeg fylte 22 er det gutt, om det ble unnfanget etter jeg fylte 23 er det jente[:D] Tror jeg hadde eggløsning på bursdagen min[8D]

he he den er litt vrien ja :)

ORIGINAL: Anonymius

ORIGINAL: Prøverpånr2

he he den er litt vrien ja :)

Ja jeg er spent på hva som er der, har ingen magefølelse denne gangen[8D]

Back
Topp