Kinesisk fødekart

Jente står det her :greet015

Det har stemt begge gangene med mine barn

Nr 1. gutt
Nr 2. jente
Nr 3. vises gutt. Spent om det stemmer denne gangen også.

Har stemt på de to andre, så er spent på å se om det stemmer nå også. I så fall så blir det en jente :dummy1:

Kanskje det er omvendt for meg? de to guttan jeg har har det stått jente på kartet men nu står det gutt blir spennede å se hva det er❤️

Hvordan funker dette på fryseinnsett?:smiley-angelic002 Fikk fem befruktede egg fra ett uttak, vil alle dem være samme kjønn?:confused013 Forrige innsett resulterte i ei jente.

står jente, så blir spennende å se! Mannen er fast bestemt på at det blir en gutt, jeg tror det blir jente!

Det står jente:happy: stod jente forrige gang også, men da ble det gutt;)

Var riktig sist så spennende om det blir det samme <3 blir da om det er rett ei jente til <3

Men første var jeg 23 år ved unnfangelse og det var i månedsskiftet mai/juni. Så ikke så lett å vite. Fikk jente.
Nå er jeg 25 og igjen står det midt i mellom to måneder :wideyed: så spent på hva det blir denne gangen. Tror det blir gutt, men det trodde jeg sist også:wtf:

Om jeg leser riktig skulle jeg hatt to gutter. Jeg har to jenter. :D
Skal ifølge kartet få jente nå.

Det stemte sist gang, og om det er riktig nå venter jeg en gutt til :)

Jente forrige gang og det stemte:) det viser jente nå også

Står jente. Stemte med de to første (gutter). Har «jentefølelse» denne gangen, men håper kanskje på enda en gutt.

Back
Topp