Kinesisk fødekart

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
Hva sier kartet til dere ?
Med første sto det jente og det stemte , nå sier det gutt , blir spennende å se om det stemmer :rolleyes::happy:

Vedlegg

• 797D0BA2-231B-43BF-AD4B-E981B9903809.jpeg
    797D0BA2-231B-43BF-AD4B-E981B9903809.jpeg
    308,7 KB · Visninger: 251
Med første stod det jente her også, og det ble det! :love2 Denne gangen står det også jente - spennende! Artig med sånne kart og tipping!

Stod jente sist men ble gut, så jeg har mine tvil. Står jente nå også

Hvis det er unnfangelsesalder og terminmåned så står det gutt forrige gang, og det stemte. Denne gangen sier det jente, jeg er overbevist om gutt :rolleyes:

Jente:) Har ingen barn fra før så har ingen egen erfaring med det. Men vet flere har opplevd at det stemmer

Dette er jo kun for gøy :happy:

Men nr 1 stemte det (jente)
Med nr 2 stemte det (gutt)

Nå med nr 3 sier det gutt. Jeg har ingen følelse om kjønn enda :)

Stemte med nr1: kart viste gutt, ble en gutt
Stemte ikke med nr2:kart viste jente, ble en gutt
Nr3: står jente. Så vi får se:D

Stod jente sist og det stemte. Står jente denne gangen også

Haha har hatt en følelse av at det blir jente denne gangen. Sist gang følte jeg at det ble gutt å det ble d,stemte også med dette kartet :) blir spennende å se :dummy1:

Med første var det gutt og det stemte :woot: Denne gangen er det jente, så dette blir spennende :woot: :happy:

Stemte begge ganger tidligere, 2 gutter
Nå sier den gutt igjen, så de blir spennende

Stemte ikke på noen av min. Nå sier den jente, så da får jeg vel gutt:hilarious::Heartblue

Sist gang sa den gutt og det ble gutt :) denne gangen sier den gutt, så det blir spennende å se :)

Den sier gutt og det er det jeg har følelse på at det blir også, så blir spennende å se

Back
Topp