kinesisk fødekart

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
poppe opp under da jeg skulle sjekke termin, hadde glemt disse, stemte sist, spent på om det stemmer igjen da:) alle disse 3 jeg sjekket sier jente på meg.

har det stemt på dere som har fler?
(er jo 50/50 sjanse da:p)

rps20141127_211924.jpg

Den øverste er inne på babyverden, poppet opp ds jeg skrev dato for unnfangelsen:)

Jeg får jente i følge disse! :P har alltid trodd jeg kunn får gutter! Nå er jeg ikke så sikker lengre! :P hihi!

Alle sier jente denne gangen. Om det stemte forrige gang kommer ann på hvilket jeg bruker, noen sier du skal bruke din alder ved fødsel og noen sier din alder ved befruktning. Dermed får jeg forskjellige resultater alt etter hva jeg går for. Denne gangen vil jeg være "den samme" alder ved befruktning og fødsel i og med jeg selv fyller i slutten av august.

Jeg får jente i følge disse, håper det stemmer :) en gutt er selvfølgelig like velkommen, men vi har to gutter fra før og har veldig lyst på en jente også :) søstera mi har også 3 gutter, så det er på tide med en liten jente i familien :)

Tror jeg skulle ha min alder ved befruktning på alle disse:) jente på begge aldre for min del uansett!

Dette er morsomt! Jeg har mest sannsynlig termin på bursdagen min, så finner nok ikke ut av det ved å se på kinesisk fødeksrt... hehehe. .

Ifølge kinesisk fødselskart skulle jeg hatt gutt sist og skal ha gutt denne gangen :p Fikk jente sist da ;)

Stemte ikke på meg første gang. Jeg er nok for gammel til å finne ut denne gang bare ved hjelp av bildet du la inn, så må nok søke litt på nett for å finne hva det sier denne gang ;)

Kikka litt rundt på noen kart nå, og to av tre sier jente denne gang. Det samme gjorde de sist, men da ble det gutt...

Back
Topp