Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan går det med deg? Fått svar på blodprøvene?Vært offshore nå og kom hjem i dag. Har fått litt dye stealer nå, så dette må jo gå veien. Selv om jeg har null symptomer
Så nå skal jeg ta blodprøve på tirsdag og reise til han fertilitetslegen 14. Januar. Første time hos fastlegen akkurat en uke etter det igjen. En dag etter besøk hos fastlegen skal jeg offshore i to uker igjen, så håper jeg ikke får dårlige nyheter da. Fastlegen har ultralyd apparat så
Vis vedlegget 476838

Nei, vet ikke hvor svarene kommer. Skal til han fertilitetslegen om en uke, så regner med at jeg ikke får vite noe før detHvordan går det med deg? Fått svar på blodprøvene?![]()
Men virker som det var en del tester som de som går igjennom ivf vanligvis tar. Var sånn 8 reagensrør 

Hvem tok prøvene da..? Om de ble tatt på fastlegekontoret kan du jo ringe dit i morgen og høre om du kan få svarene som evt er kommet?Nei, vet ikke hvor svarene kommer. Skal til han fertilitetslegen om en uke, så regner med at jeg ikke får vite noe før detMen virker som det var en del tester som de som går igjennom ivf vanligvis tar. Var sånn 8 reagensrør
Men går fint med meg, merker ingenting egentlig, samme som forrige gang. Er bare 5+3 i dag da![]()
De ble tatt på sånn prøvetakingsstasjon felles for mange plasser i regi Helse Vest. Det er han fertilitetslegen. Klarer å vente en uke på timen hos han tenker jeg. Tror fortsatt at alt er bra akkurat nåHvem tok prøvene da..? Om de ble tatt på fastlegekontoret kan du jo ringe dit i morgen og høre om du kan få svarene som evt er kommet?

Testene mine ser slik ut om dagen. Tror ikke jeg hadde noe særlig mer dye stealer sist heller, så tester bare en gang i blant nå for å se at alt er bra. Har så lite symptomer at jeg bare må satse på at det er bra med mindre jeg begynner å blø eller noe lignende. Men går helt fint for meg å slippe unna symptomer
Vis vedlegget 477202

Og hurra for 0 symptomer
Ah, da er det kanskje verre, ja. Nei nei, men da er det bare å vente på legetimenDe ble tatt på sånn prøvetakingsstasjon felles for mange plasser i regi Helse Vest. Det er han fertilitetslegen. Klarer å vente en uke på timen hos han tenker jeg. Tror fortsatt at alt er bra akkurat nå![]()
Hehe jaaa. Tror ikke jeg kommer til å ende det hvis han sier det er dårlig plassering da bare for sikkerhetsskyldAh, da er det kanskje verre, ja. Nei nei, men da er det bare å vente på legetimentestene ser jo lovende ut i alle fall! Var det den legen som skulle ta UL for å sjekke plasseringen?

Nei, ser den da. Man kan jo være heldig uansett..men da vet du jo om at risikoen er det, likevel. Mentalt forberedt osv, og kan ta f.eks ultralyd litt hyppigere for å se ståa..?Hehe jaaa. Tror ikke jeg kommer til å ende det hvis han sier det er dårlig plassering da bare for sikkerhetsskyld
Har jo tenkt mye på det.
Jeg reiser offshore den tiden morkaken skal ta over når jeg mistet sist, så kan eventuelt bare bestille UL til sånn 10+1 når jeg kommer hjem igjenNei, ser den da. Man kan jo være heldig uansett..men da vet du jo om at risikoen er det, likevel. Mentalt forberedt osv, og kan ta f.eks ultralyd litt hyppigere for å se ståa..?
Men håper virkelig ikke at jeg mister offshore, det hadde vært veldig kjipt med 12 timers dager da 
Uff, ja.. det blir ikke så lett det heller. Forhåpentligvis slipper du å miste PÅ jobb. Det høres bare ekstra grufullt ut, hvis det først skal gå den veien. Heller tidligere liksom.Jeg reiser offshore den tiden morkaken skal ta over når jeg mistet sist, så kan eventuelt bare bestille UL til sånn 10+1 når jeg kommer hjem igjenMen håper virkelig ikke at jeg mister offshore, det hadde vært veldig kjipt med 12 timers dager da
![]()
Prøvde diverse kvalmestillende selv forrige svangerskap. Alle kom i brett6+2 i dag. Spent på ultralyd i morgen hos fertilitetslegen. Og svar på blodprøvene jeg tok forrige uke. Har ikke time før middagstider, så må klare meg hele dagen først
Skal til fastlegen bare en uke etterpå. Hun har også UL apparat, så regner med at jeg får en sjekk neste uke også.
Tenkte jeg skulle spørre om han fertilitetslegen kan skrive ut litt kvalmestillende. Også håper jeg de ikke kommer i krukker, men i sånne brett siden jeg ikke kan ta med meg åpnere pakker med noe offahore.
Xonvea er vel det vanligste nå, som jeg tror også kommer i brett. Jeg måtte ta blodtrykksmedisin på slutten av svangerskapet som kom i "krukke". Hva gjør man om man har nødvendige medisiner i "feil" forpakning og jobber offshore?Lykke til på ultralyd i morgen! Håper det blir en god opplevelse på alle måter6+2 i dag. Spent på ultralyd i morgen hos fertilitetslegen. Og svar på blodprøvene jeg tok forrige uke. Har ikke time før middagstider, så må klare meg hele dagen først
Skal til fastlegen bare en uke etterpå. Hun har også UL apparat, så regner med at jeg får en sjekk neste uke også.
Tenkte jeg skulle spørre om han fertilitetslegen kan skrive ut litt kvalmestillende. Også håper jeg de ikke kommer i krukker, men i sånne brett siden jeg ikke kan ta med meg åpnere pakker med noe offahore.